به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مانوئل ژوزه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در دربی ۷۵ در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طول بازی یک تیم می خواست برنده باشد آن هم ما بودیم و یک تیم نمی خواست بازنده باشد و آن استقلال بود.

وی ادامه داد: ما در ۹۰ دقیقه به خصوص نیمه اول فشار زیادی را روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و دو شانس مسلم گلزنی داشتیم اما آنها فقط دفاع می کردند به طوری که دروازه بان ما هیچ واکنشی از خود نشان نداد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در نیمه دوم همه چیز عوض شد چون استقلال بازیکن شماره ۵(حنیف عمران زاده) خود را به خط حمله منتقل کرد این مسئله باعثشد بازی کیفیتش را از دست داده و استقلال حملاتی را روی دروازه ما انجام داد اما ما سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم مانند نیمه نخست خوب نبودیم چون تماشاگران روند بازی را برهم زدند.

ژوزه در پاسخ به این سئوال که همانند دربی های خارج از ایران نتوانستید در این مسابقه پیروز شوید تصریح کرد: من در آن دربی ها شانس داشتم اما امروز به پرسپولیس و بازیکنانم افتخار می کنم چون با توجه به نتایجی که تا به امروز کسب کردند در این بازی آن طور که می خواستم بازی کردند و عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

وی در پاسخ به این سئوال که با این نتیجه پرسپولیس درست می شود یا نه، افزود: برای درست شدن پرسپولیس به جرقه شانس نیاز داریم امیدوارم در ادامه مسابقات عملکرد بهتری را از خود ارائه دهیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تعطیلات لیگ برای پرسپولیس خوب نیست و آمادگی این تیم را از بین می برد در پایان در خصوص دلایل نیمکت نشینی انصاریفرد و زاید گفت: نیمکت نشینی این دوبازیکن دلیل خاصی نداشت من به همه بازیکنانم اعتماد دارم و فکر می کنم انتخاب درست تری انجام داده ام.