به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمود یاوری پس از تساوی بدون گل فجر سپاسی برابر گهر زاگرس اظهار داشت: با وجود اینکه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند اما نتیجه لازم را نگرفتیم. از فرصتها به خوبی استفاده نکردیم. در مجموع چیزی که از بچهها خواسته بودم در زمین پیاده نکردند.

وی ادامه داد: ما تا محوطه جریمه گهر پیش می‌آمدیم اما در آنجا توپ را از دست می‌دادیم. بازیکنانم کمی استرس داشتند و نمی‌دانم علت این موضوع چه بود. به هر حال برای ما درس عبرتی شد که در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم.

سرمربی فجر سپاسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید تا پایان فصل چه عملکردی را پیش بینی خواهید کرد گفت: این سؤال شما بسیار بی ربط است. نمی دانم ۵ دقیقه دیگر چه اتفاقی برایم خواهد افتاد آن وقت شما درباره انتهای فصل از من سؤال می‌پرسید؟! من نمی‌دانم آن موقع زنده هستم یا نه. شاید قهرمان شدیم شاید هم آخر! ما در حال حاضر دوم هستیم و تا پایان فصل اتفاقات زیادی خواهد افتاد.

یاوری درباره داوری یدالله جهانبازی گفت: نمی‌دانم چرا این داور برای ما سوت زد. او در تست فیفا رد شده است و دوندگی لازم را ندارد. من با سابقه ۴۰ ساله‌ام می‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم و مسئولان فدراسیون هم هر تصمیمی که می‌خواهند در مورد من بگیرند. این داور نمی‌تواند قضاوت کند.

وی در مورد حضور تماشاگران با وجود برگزاری دربی تهران گفت: اینکه ۱۱۰۰ نفر در ورزشگاه حاضر میشوند در حالی که هزار هوادار فجری حضور دارند و ۱۰۰ تماشاگر گهری بسیار خوب است. تیم متعلق به مردم شیراز است و باید کاری کنند که این تیم به موفقیت دست یابد.