به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا آبيهاي منچستر از تلاش براي به خدمت گرفتن بازيکن ۲۳ ساله آتلتيک بيلبائو دست برداشتند.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی مارتینس را بیش از اندازه " گران " خواند و اعلام کرد، سران عرب باشگاه لیگ برتری حاضر نیستند ۴۰ میلیون یورو برای او بپردازند. مانچو در نشستی خبری پیش از بازی با لیورپول از هفته دوم لیگ برتر این تصمیم را به خبرنگاران اعلام کرد: " از نظر من قیمت او بیش از اندازه بالاست. "

قرارداد مارتینس و بیلبائو تا سال ۲۰۱۶ اعتبار داشته و مشتریان او باید ۴۰ میلیون یورو برای فسخ این قرارداد بپردازند. رقمی که گفته می‌شود بایرن حاضر است آن را پرداخت کند. هر چند کارل هاینس رومنیگه، رییس باشگاه باواریایی می‌گوید پرداخت این رقم از نظر " حقوقی و مالیاتی " دردسرهایی را با خود به همراه خواهد داشت.

منچسترسیتی که در تابستان ۲۰۱۱ تنها برای سرخیو آگرو، ادین ژکو و سمیر نصری بیش از ۱۱۰ میلیون یورو هزینه کرده بود، در فصل جاری تنها جک رادول ۲۱ ساله را با ۱۵ میلیون یورو از اورتون خرید تا خط دفاع خود را تقویت کند.

مانچيني در نشست يادشده همچنين گفته بود: "هنوز يک هفته ديگر زمان داريم. فکر ميکنم، کارهايي ميکنيم. در حال انجامشان هستيم ولي نميتوانيم بازيکني را نام ببريم يا اين که بگوييم نام چند بازيکن در ميان است."