به گزارش افکارنیوز بابک صیادی در گفتگو با مهر، در مورد وضعیت مازیار زارع ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازیکن پس از برخوردی که با دوازه بان تیم نفت داشت، از ناحیه قفسه سینه و گردن دچار مشکل شد. او برای دقایقی گیج بود و سطح هوشیاری اش پایین آمد که موضوعی طبیعی بود.

وی ادامه داد: من خودم را کشتم که مازیار پس از این مصدومیت به زمین نرود، اما او یک لحظه از دستم فرار کرد و پس از لحظاتی دوباره دچار مشکل شد و به همین دلیل او را به بیمارستان شهید بهشتی انزلی منتقل کردند.

پزشک تیم ملوان با اشاره به اینکه زارع از ناحیه قفسه سینه و سر در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت، افزود: با تلاش قابل تقدیر مدیران و پزشکان این بیمارستان شب گذشته از جمجمه زارع سی‌تی‌اسکن گرفه شد و از ریه او نیز عکسبرداری شد. خوشبختانه جواب آزمایش ها نشان داد او هیچ مشکلی ندارد و در حالیکه می توانستیم او را شب گذشته از بیمارستان مرخص کنیم شرط عقل این بود چند ساعت دیگر در بیمارستان بماند، به همین دلیل وی امروز صبح بدون هیچ مشکلی از بیمارستان مرخص شد.

صیادی در پایان در خصوص اینکه آیا زارع می تواند در دربی استان گیلان که هفته جاری برگزار می شود، به میدان برود، خاطرنشان کرد: پس از چنین مصدومیت هایی بازیکن باید ۲۴ تا ۴۸ ساعت استراحت کند و بعد از آن در خصوص بازی کردن یا حضور نداشتنش در این بازی تصمیم گیری کنیم، اما امروز در شرایطی که حال عمومی زارع خوب است، هیچ چیز مشخص نیست.