به گزارشافکار نیوزبه نقل از گل، تمرین پرسپولیس امروز صبح با غایبان بسیار پی گرفته شد.



به غیر از ۷ ملی پوش بزگسال و دو ملی پوش جوان تیم(خانزاده و کنعانی) که در تمرین عصر دیروز هم غایب بودند آقازمانی و فشنگچی هم در کلینیک حضور پیدا کردند وخبری از سوسا نشد تا تمرین کاملا سوت و کور باشد.

این جلسه تمرینی باز هم پشت درهای بسته انجام شد اما نکته جالب و عجیب تعداد تماشاگران حاضر درمحل تمرین بود که به زوربه تعداد انگشتان دست می رسید وتعداد خبرنگاران بیشترازهواداران بود!

این در حالی است که قبل از شروع فصل ودر بازی تدارکاتی پرسپولیس بافولاد حداقل سه هزار نفر به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند و اما به مرور زمان و بانتایج ضعیف پرسپولیس تعداد هواداران آنقدرآب رفته که حالا به زور می توان ۵ نفرراپشت نرده های قرمز رنگ درفشی فر پیداکرد!

بدتراینکه قرار است به زودی جای این نرده های قرمز رنگ را دیوار های ضخیم بگیرد تا از هیچ زاویه ای نتوان دید داخل مجموعه چه می گذرد.دراین شرایط اصلاسخت نیست که پیش بینی کنیم همین ۵ نفر هم قید حضور در محل تمرین تیم محبوب شان را بزنند و پرسپولیس در ردیف تیم های کوچک و بی هوادار لیگ برترقراربگیرد؛یکی مثل صبا یا راه آهن هرچند حداقل این تیمه ای بی هوادار از پرسپولیس بهتر نتیجه می گیرند!