به گزارش افکارنیوز به نقل از ابرار ورزشی، پرسپوليسى ها پس از يك روز استراحت و ريكاورى تمرينات خود را در ورزشگاه درفشى فر پيگيرى كردند. تمرين كه قرار بود ساعت ۹و۳۰دقيقه برگزار شود با ۱۵دقيقه تأخير انجام شد.

غایبان

۷ ملى پوش پرسپولیس که در اردوى تیم ملى حاضر هستند و سوسا، مسعود داستانى و ایمون زاید که به تیم ملى لیبى دعوت شده است، در تمرین حضور نداشتند.

خانزاده آمد

خانزاده بازیکن جوان پرسپولیس که چند روزى غیبت داشت، پس از دورى یک هفته اى دیروز در تمرینات سرخ پوشان حاضر شد. او ابتدا به مدت ۳۰دقیقه دور زمین دوید و سپس به تمرین گروهى اضافه شد.

کاورهاى رنگى

همه بازیکنان کاور فسفرى و گلرها نارنجى و سرمربى کاور سفید به تن داشتند.

جلسه ژوزه با بازیکنان

مانوئل ژوزه قبل از آغاز تمرین با شاگردان خود در رختکن ورزشگاه جلسه اى برگزار کرد.

حضور على عسکرى

حمیدرضا على عسکرى که به دلیل مسائل به وجود از تمرین پرسپولیس کنار گذاشته شده است، دیروز در ورزشگاه حاضر شد. وى که عذرخواهى خود را به صورت رسمى اعلام کرده بود، به نزد ژوزه رفت و با او به گفت وگو پرداخت، به نظر مى رسید این مربى پرتغالى عذرخواهى على عسکرى را نپذیرفت. این بازیکن جوان که اجازه تمرین نیافت بلافاصله درفشى فر را ترک کرد.

تأخیر

سودى پزشک پرسپولیس به همراه چلنگر مترجم سرپرست باشگاه با تأخیر به مجموعه آمدند.

صحبت شیرینى با مترجم ژوزه

سعید شیرینى براى دقایقى به نزد مترجم مانوئل ژوزه رفت و با او به گفت وگو پرداخت.

۵۰هوادار

ابتداى تمرین فقط ۱۰هوادار حاضر بودند اما در انتها نزدیک به ۵۰تماشاگر حاضر بودند، تماشاگران حاضر به دلیل بسته بودن در ورزشگاه به صورت ایستاده و از بین میله ها در تمرین تیم محبوب خود را نظاره مى کردند.

بازى تدارکاتى

مسئولان باشگاه در صدد این هستند تا در روز دوشنبه یک بازى تدارکاتى انجام دهند. در حال حاضر گزینه هاى مورد نظر پاس همدان و تیم «ب» پرسپولیس است.

برنامه

سرمربى سرخ پوشان برنامه کامل خود را تا پایان هفته به شاگردانش داد. شاگردان او تا آخر هفته طبق برنامه به تمرین خواهند پرداخت.

تمرین پشت دربسته

تمرین امروز پرسپولیس ساعت ۹و۳۰دقیقه پشت دربسته برگزار مى شود و هیچ تماشاگر و خبرنگارى اجازه ورود نخواهند داشت.

بازیکنان زودتر آمدند

درحالى که ساعت تمرین سرخ پوشان ۹و۳۰دقیقه اعلام شده بود، عده اى از بازیکنان ساعت ۸ صبح در ورزشگاه درفشى فر حاضر بودند.

فشنگچى و پولادى هم بودند

امیرحسین فشنگچى و مهرداد پولادى که به دلیل مصدومیت تمرینات تیم را از دست داده اند در ورزشگاه حاضر شدند. آنها سپس به کلینیک درفشى فر رفته و به فیزیوتراپى پرداختند.

اختصاصى

نیلسون دروازه بان برزیلى به مدت ۱۵دقیقه به صورت اختصاصى تمرین کرد.

شرح تمرین

در ابتداى كار بازيكنان چند دور دويدند و حركات كششى انجام دادند. در ادامه استارت هاى كوتاه و بلند در دستور كار بازيكنان قرار گرفت. در بخش بعدى تمرين بازيكنان به ۲ گروه تقسيم شدند و كارهاى استقامتى و هوازى انجام دادند. در ادامه كارهاى تاكتيكى با توضيحات ژوزه انجام شد كه شامل حفظ توپ و فضاسازى مى شد. پايان بخش تمرين ديروز دوهاى سرعتى در گروه هاى ۲ نفره بود.