رونالدو از تماشای خودش در آئینه دست نمی کشید

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل وین رونی، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد هم حالا دیگر یک کتاب بیوگرافی دارد؛ او در کتابش که «دهه زندگی من در لیگ برتر توسط وین رونی» نام دارد، به بررسی کارنامه فوتبالی اش پرداخته و پروسه مبدل شدنش به یکی از بهترین بازیکنان دنیا را مرور کرده.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، رونی در این کتاب در مورد هم تیمی هایی که در طول این مدت در کنارشان بازی کرده هم مطالبی را در کتابش منتشر کرده. روزنامه آبولای پرتغال، بخشی از این کتاب که مربوط به کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید است را برگزیده و منتشر کرده.

رونی دراین قسمت نوشته: «رونالدو از تماشا کردن خودش در آئینه دست نمی کشید. او در کمد سالن ماساژ اولدترافورد یک آئینه داشت و از تماشای خودش دست نمی کشید. در تونلی که رختکن را به زمین چمن وصل می کرد هم آئینه هایی وجود داشت و رونالدو برای چندین دقیقه خودش را تماشا می کرد. من کنار او بازی کرده ام و متوجه شده ام که او نمی تواند بدون تحسین کردن ریخت و قیافه اش از تونل عبور کند.»

رونی به علاوه به این نکته اشاره کرده که رونالدو همیشه تنها و تنها یک هدف را دنبال می کرده: هدف رونالدو این بود که بهترین باشد و همیشه هم درمورد همین یک موضوع صحبت می کرد. در یک جلسه تمرینی به ما گفت که بی قرار آن است که بهترین بازیکن دنیا لقب گیرد.