پاسپورت دروازه بان استقلال گم نشده بود که پیدا شود
سرویس ورزشی افکار نیوز -

با وجودی که اخبار ضد و نقیضی در مورد گم شدن پاسپورت دروازه بان استرالیایی استقلال مطرح بود، به نظر می رسد که اصلا پاسپورت وی گم نشده بود که بخواهد پیدا شود.
به گزارش افکار نیوزبعد از اینکه پاسپورت لیام ردی، دروازه بان استرالیایی استقلال حدود یک ماه قبل گم شده بود، چند روز پیش این خبر از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرده و در رسانه های مختلف منتشر شد.
اما هنوز ۴۸ ساعت از رسانه ای شدن این خبر نگذشته بود که اعلام شد پاسپورت لیام ردی پیدا شده است اما ابهامات زیادی که در این باره وجود دارد، موجب شده تا اصل گم شدن پاسپورت نیز با شک و شبهه هایی همراه باشد.

گفته می شود که پاسپورت در ساختمان اداری باشگاه استقلال گم شده است اما از طریق اداره پست پیدا شد تادر ظاهر قضیه ایرادی وجود نداشته باشد و کاملا شکل و شمایل گم شدن واقعی یک شی گم شده را داشته باشد اما ابهاماتی که در خصوص آینده کاری لیام ردی وجود دارد، این ماجرا را مشکوک کرده است.

از اردوی آبی پوشان خبر می رسد که برخی در تلاش هستند تا ردی در نیم فصل از تیم استقلال جدا شده و بازیکن دیگری در لیست این تیم جایگزین وی شود، البته گفته می شود که قلعه نویی تمایلی به این کار نداشته و قصد حفظ ردی را داشته است، از این رو این احتمال وجود دارد که گم شدن صوری پاسپورت این دروازه بان به جدایی وی از استقلال چندان بی ارتباط نباشد اما اینکه با گم شدن پاسپورت چه اتفاقی رخ میداد که مانع از جدایی ردی یا ادامه فعالیت آن در تیم استقلال می شد، سوالی است که فعلا نمی توان جوابی برای آن یافت اما قدر مسلم این است که پاسپورت ردی گم نشده که بخواهد پیدا شود.