به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، به دنبال تغییرات مدیریتی ایجاد شده در باشگاه ذوب آهن و مشکلاتی که گریبانگیر این باشگاه شد، ادامه فعالیت بسیاری از تیم‎های غیرفوتبالی ذوب آهن لغو شد. تیم بسکتبال ذوب آهن که لیگ گذشته را با مشکلات مالی فراوان سپری کرد و به همین دلیل نتوانست به عنوانی بهتر از ششمی دست یابد، یکی از تیم‎هایی بود که ادامه فعالیت آن منتفی شد.

در همین راستا فرزاد کوهیان پس از سال‌ها مربیگری در تیم ذوب آهن از این تیم جدا شد. پس از وی بازیکنانی مانند اوشین ساهاکیان هم برای حضور در فصل جدید رقابت‎های لیگ برتر با تیم جدیدی قرارداد بستند. این در حالی است که روز گذشته تیم ذوب آهن برای حضور دوباره در رقابت‎های لیگ برتر اعلام آمادگی کرد.

حسن نوربخش، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال ضمن اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: آقای ارباب‌زاده که طی سال‌های گذشته سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن بوده است، روز شنبه به صورت تلفنی و با توجه به تغییرات ایجاد شده در تشکیلات ذوب آهن از فدراسیون بسکتبال خواست تا برای حضور دوباره این تیم در رقابت‎های لیگ برتر جایی را در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: البته پیش از این به صورت رسمی و کتبی انحلال تیم ذوب آهن به فدراسیون بسکتبال اعلام نشده بود با این حال نهایی شدن حضور این تیم در لیگ ۹۱ منوط به جلسه روز دوشنبه شده است. از حضور تیم‌های باسابقه در لیگ برتر استقبال می‎کنیم اما شرایطی داریم که باید پذیرفته شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابتهای بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور از اول آبان ماه آغاز میشود.