به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، علیرضا نادی در نشست خبری بعد از پیروزی ایران و کسب سهمیه لیگ جهانی گفت: با حضور در لیگ جهانی، زمینه توسعه و رشد والیبال بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که درباره ادامه همکاری با ولاسکو چه نظری دارید؟ گفت: آرزوی من این است که ولاسکو در ایران بماند. امیدوارم قرارداد جدیدی با وی بسته شود. با حضور ایشان در لیگ جهانی مطمئن باشید بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم. ولاسکو می‌تواند با کشورهای مختلف بازی‌های تدارکاتی انجام دهد و همین امر موجب آماده شدن تیم ما می‌شود.

وی افزود: بعد از حضور ولاسکو تیم ما جزو بهترین‌ها شد و حالا سهمیه لیگ جهانی را کسب کردیم، امیدوارم بازی‌های درخور جهانی را انجام دهیم.

نادی درباره چگونگی میزبان ایران در لیگ جهانی گفت: قطعا باید از نظر کیفی برگزاری مسابقات پیشرفت کنیم. من فکر می‌کنم با حضور در لیگ جهانی، زمینه توسعه والیبال بیش از پیش فراهم می‌شود و قطعا هر سال حرفه‌ای تر خواهیم شد.

کاپیتان تیم ملی درباره موفقیت خودش نیز خاطرنشان کرد: من با مربیان بزرگی در تیم ملی کار کردم. بزرگترین ویژگی من تاکتیک‌پذیری است. البته در سطح حرفه‌ای بودن زندگی سالم بودن است. خدا کمکم کرد، مسوولان کمکم کردند و لطف مردم برای من انگیزه شد تا همچنان در سطح حرفه‌ای بمانم. امیدوارم تا هر زمانی که مربیان تیم ملی به من نیاز داشتند در خدمت تیم باشم.

نادي در پايان با ابراز ناراحتي از صحبتهاي يك برنامه كارشناسي گفت: متاسفم كه برخيها ميگويند ژاپن تيم ضعيفي شده كه ايران آن را شكست ميدهد. اين اشتباه است. ايران تيم قدرتمندتري نسبت به قبل شده است. اميدوارم كارشناسان قدري سنجيدهتر صحبت كنند. شايد اگر يك زماني ما يك ست از ژاپن ميگرفتيم خوشحال ميشديم ولي حالا اين ژاپنيها هستند كه بايد يك ست از ما بگيرند. اميدوارم بحثهاي كارشناسي در اين زمينه به توسعه واليبال كمك كند.