به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز(یکشنبه) از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه شهر صیدا در جنوب لبنان تمرین‌ خود را برگزار کرد.

پیش از آغاز تمرین بازیکنان به دستورات کارلوس کی‌روش گوش فرا دادند. کی‌روش در صحبت‌هایش از اهمیت بازی روز سه‌شنبه گفت و سپس برخی موارد فنی را برای بازیکنان تیم تشریح کرد.

کی‌روش هرگونه مصاحبه توسط بازیکنان را ممنوع اعلام کرده بود، به همین دلیل والی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم ملی از خبرنگاران خواست از گفت‌وگو با بازیکنان خودداری کنند. با این حال محمد غلامی مهاجم تیم ملی در اظهاراتی کوتاه از سلامتی کامل خود خبر داد و گفت در صورت صلاحدید سرمربی تیم ملی آماده حضور در مسابقه با تیم ملی لبنان است.

وی شرایط تیم ملی و اردوی آمادگی در اردن را خوب توصیف کرد و تاکید کرد که تیم ملی برای دیدار با لبنان در آمادگی کامل است.

همچنین محمدرضا خلعتبری از آمادگی تیم ملی صحبت کرد و گفت: با توجه به حضور کی‌روش در بازی دوستانه لبنان و استرالیا، ما شناخت کافی از لبنان داریم و با تمام توان برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم ملی لبنان نیز ایران را آماده دیدار با لبنان دانست و آرزو کرد با کسب سه امتیاز این دیدار با دست پر به کشور بازگردند.

هادی عقیلی، مدافع تیم ملی کشورمان نیز که در تیم باشگاهی " قطر " بازی می کند، همه چیز را برای دیدار با لبنان آماده توصیف می‌کند و امیدوار است تیم ملی ایران ۳ امتیاز دیدار را از آن خود کند.

سرمربی تیم ملی کشورمان نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی حاضر در لبنان اظهار کرد: تیم ایران با شناخت کامل به مصاف لبنان می‌رود.

وی درباره ارزیابی خود از بازی لبنان و استرالیا با توجه به حضورش در این دیدار گفت: تیم لبنان با وجود شکست در این دیدار تیم ضعیف و دست و پا بسته‌ای نیست و تلاش خواهد کرد از فرصت میزبانی برای کسب نتیجه استفاده کند. بنابراین ما هرگز لبنان را دست کم نمی‌گیریم و با برنامه در برابر این تیم قرار خواهیم گرفت. هدف ما کسب ۳ امتیاز این دیدار خواهد بود.

تیم ملی ایران دوشنبه صبح ساعت ۹ و نیم صبح تمرین خود در محل اصلی مسابقه در ورزشگاه المدینه الریاضیه بیروت را برگزار خواهد کرد و سپس ساعت ۱۲ ظهر سرمربیان دو تیم ایران و لبنان در کنفرانس خبری شرکت خواهند کرد.

فردا (دوشنبه) مهدی محمدنبی دبیرکل و آیتاللهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به بیروت خواهند آمد و در کنار تیم خواهند بود.