به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش۳، ادن آزارد، ستاره بلژيکي و يکي از خريدهاي تابستاني چلسي در صحبت هايي اعلام کرده که براي مطرح شدن و ستاره شدن به چلسي نيامده و هدفش کمک کردن به هم تيمي هاي جديدش در مسير کسب قهرماني ليگ برتر بوده است.

به گزارش گل، این ستاره ۲۱ ساله در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی از لیل به استمفورد بریج منتقل شد. او در بردهای چلسی مقابل ویگان و ردینگ نقش پررنگی داشت و اولین گلش برای تیم دی متئو را مقابل نیوکاسل به ثمر رساند.

با وجود این شروع استثنایی، این ستاره بلژیکی اعلام کرده که برای ستاره شدن به استمفورد بریج نیامده.

آزارد در صحبت هایی به مجله چمپیونز مچدی گفت: «من دوست دارم به هم تیمی هایم کمک کنم. من برای آنکه ستاره باشم و برای به نمایش گذاشتن توانایی هایم به اینجا نیامده ام. من در لندن هستم تا برای دیگران بازی کنم. اگر لازم شد که تلاش کنم و سرنوشت بازی را رقم بزنم هم حاضر و آماده ام.»

چلسی برای جذب آزارد، تیم های سرشناس اروپایی را کنار زد. او حالا گام در مسیر هموطنانش مثل مروان فلائینی، موسی دمبله، یان ورتونگن و ونسان کمپانی گذاشته و درمسیر موفقیت در لیگ برتر حرکت می کند.

آزارد در مورد تطبیق پذیری با لیگ برتر گفت: «اینجا شرایط کاملا متفاوت است. اگر ما با لیل به جنوب فرانسه می رفتیم، مردم ما را نمی شناختند ولی در چلسی، بازیکنان در سطح کاملا متفاوتی هستند. اینجا همه چیز متفاوت است، زبان، شرایط کشور… ولی من باید با این شرایط خودم را تطبیق دهم.»