نظرسنجی افکار نیوز: مقصران نتایج ضعیف تیم ملی از نگاه شما
سرویس ورزشی افکار نیوز -

باخت به لبنان که متعاقب آن شانس تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی نیز کم شد، انتقادات بسیاری را به همراه داشته است و نظر سنجی اخیر افکار نیوز نیز در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش افکار نیوزبسیاری از کارشناسان عوامل تاثیر گذار در عدم موفقیت های تیم ملی در سال های اخیر را سه عامل بازیکنان سرمربی و فدراسیون می دانند

پس از شکست برابر تیمدرجه سه آسیایی لبنان که با نمایش ضعیف بازیکنان تیم ملی همراه بود، بیشترین حجمانتقادات به سمت بازیکنانوارد شد و بسیاری از رسانه ها همچون زمان برگزاری مسابقات المپیک، قراردادهای میلیاردی این دسته را دستاویزی برای زیر سوال بردن آن ها قرار دادند.

بعد از بازیکنان تیم ملی نوبت بهکارلوس کی روش سرمربی تیمبر می گردد که برخلاف اسم و رسم بزرگی که داشته، تاکنون نتوانسته نتایج خوبی با تیم ایران بگیرد. البته سابقه خوب کی روش موجب شده تا عده ای از علاقه مندان به فوتبال، همچنان به وی امیدوار باشند و تقصیر زیادی را به گردن وی نیندازند، البته ترس از بازگشت مربیان داخلی به تیم ملی نیز مزید بر عات شده تا برخی تمایلی به انتقاد از کی روش در مقطع فعلی نداشته باشند.

طبیعی است وقتی تیم ملی نتیجه نمی گیرد، فدراسیون فوتبال نیز در مظان اتهام باشد، با وجودی که مسولان فدراسیون رأسا در نتایج رقم خورده تاثیر گذار نیستند، اما در پشت صحنه آن ها هتسند که شرایط مختلفی را می چینند. به نظر میرسد فدراسیون در مورد کی روش به طرز ابهام انگیزی سیاست سکوت را در پیش گرفته و در مواقعی که انتظار می رفت به کار این مربی ورود پیدا کند، سکوت کرده است.

با این حال سرویس ورزشی افکار نیوز نظرسنجی را در مورد عملکرد نا موفق تیم ملی به روی خروجی قرار داده است.
این نظرسنجی که در صفحه اصلی سایت و در زیر ستون اخبار ویژه قرار دارد از شما مخاطبان محترم می پرسد که به نظر شما علت باخت تیم ملی مقابل لبنان چه بود؟

برای گزینه های جواب به این نظر سنجی بازیکنان؛ سرمربی و فدراسیون تعریف شده است که کاربران محترم علاوه بر شرکت در نظرسنجی می توانند در قسمت نظرات همین خبر؛ تحلیل های خود را در مورد عدم موفقیت تیم ملی بنویسند.