علی دایی پس از شکست تیمش مقابل اینتراخت فرانفکورت در ضربات پنالتی از سری مسابقات چهارجانبه آنتالیا گفت: در این دیدار سرتر از حریف بودیم و به خصوص نیمه دوم مقابل تیم آلمانی مستحق برد بودیم. به خاطر کمتجربگی بازی را واگذار کردیم. حریف تیم قدرتمندی بود که هماکنون در رده هفتم بوندسلیگا قرار دارد ضمن اینکه آنها تنها تیمی بودند که در نیم فصل اول دورتموند را شکست دادند. امشب با تیم بزرگی بازی کردیم و بازیکنان پرسپولیس به بهترین شکل کار خود را انجام دادند.

دایی در مورد نتایج ضعیف نیم‌فصل اول پرسپولیس گفت: «این نتایج ضعیف دلایلی زیادی دارد، اما در حال حاضر خودمان را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کنیم تا بتوانیم نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم. ما باید در جام حذفی قهرمان شویم و در آسیا هم نماینده خوبی برای ایران باشیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط اردوی آنتالیا گفت: اردوی خوبی در حال برگزاری است و امکانات در آن فراهم است. در این فصل سال بهترین جا برای اردو همین منطقه بود. در این اردو سعی میکنیم تا با تمرینات منظم برای نیمفصل دوم آماده شده تا بتوانیم عملکرد خوبی در ادامه مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.