به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان و الاهلی عربستان، اظهار کرد: تیم الاهلی تیم بسیار خوب و باکیفیتی است و من برای این تیم احترام بسیاری قائلم و مطمئنا تیم الاهلی هم مثل ما می‌خواهد که به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه پیدا کند، اما ما خودمان را بسیار خوب آماده کرده‌ایم و من مطمئنم که تیم ما بسیار خوب بازی خواهد کرد و نتیجه‌ی خوبی هم می‌گیریم.

وی افزود: بعد از بازگشت از آبادان بسیار خوب آماده شده‌ایم و برای ما فرقی نمی‌کند که کدام‌یک از مهاجمان الاهلی در ترکیب قرار بگیرند؛ چرا که دفاع ما بسیار قوی است و می‌توانیم آنها را کنترل کنیم. تیم ما سازماندهی بسیار قوی‌ دارد که همیشه رو به جلو بازی می‌کنیم و شانس‌های زیادی هم برای گل ایجاد می‌کنیم اما از فرصت‌ها خوب استفاده نمی‌کنیم.

کرانچار تصریح کرد: تیم من انگیزه‌ی خیلی بالایی دارد و اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم پیروز میدان باشیم. من به الاهلی احترام می‌گذارم اما از هیچ تیمی نمی‌ترسم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این بازی در زمین خودمان است و با یک نتیجه‌ی خوب می‌خواهیم از زمین خارج شویم. انتظارات از تیم ما بسیار بالاست و تیم ما تنها نماینده‌ی ایران است و می‌خواهد از شرافت فوتبال ایران دفاع کند.

وی گفت: برای ما خیلی مهم است که فرصت‌های زیادی ایجاد کنیم و تیم ما بسیار خوب رو به جلو بازی می‌کند. هرچند که دفاع ما کمی مشکل دارد اما ما به خوبی دفاع خود را ساخته و پرداخته کرده‌ایم. من از تمام بازیکنان خود و از جمله خلعتبری راضی هستم. هرچند که برخی از بازیکنان انتظارات را برآورده نکرده‌اند. ما اعتماد به نفس بالایی داریم و در لیگ باید چهار امتیاز بیشتر می‌داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص وضعیت محمدصابر صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان به خبرنگار ایسنا گفت: هنوز مشخص نیست که از کدام‌یک از دروازه‌بان‌هایمان در بازی فردا استفاده می‌کنیم. هرچند که رضا محمدی شانس بیشتری دارد. چون صادقی کمی مصدومیت دارد هرچند که صادقی دروازه‌بان بسیار تاثیرگذاری است و در آینده بهتر می‌توانیم از او استفاده کنیم.

همچنين در اين كنفرانس، احمد جمشيديان هافبك تيم فوتبال سپاهان گفت: ما الان در مرحلهاي هستيم كه ميتوانيم به نيمهنهايي جام باشگاههاي آسيا برسيم و بايد از تجربهي تلخ سال قبل درس بگيريم كه به راحتي قهرماني را از دست داديم. الاهلي تيم بسيار خوبي است و ما با تيم كامل و باانگيزهاي قصد داريم بازي كنيم و قصد داريم كه در نهايت به فينال جام باشگاههاي آسيا برسيم.