به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، علی فتح الله زاده پس از تساوی بدون گل استقلال برابر فجر سپاسی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: هم بازی خوبی بود و هم بد. ۸۵ دقیقه حمله کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه فجر به وجود آوردیم اما فجر هم خوب بازی کرد.

وی درباره حضور عمران زاده به عنوان مهاجم خاطرنشان کرد: عمران زاده پیش از این در پست مهاجم بازی کرده بود و هم اکنون قصد داریم آرام آرام بار دیگر به این پست بازگردد.

مدیر عامل استقلال افزود: فجر را نباید دست کم بگیریم. آنها ۶ گل به داماش زدند و در صدر جدول قرار دارند. برابر تیم جوان و با انگیزه‌ای به تساوی دست یافتیم.

فتح الله زاده در خصوص تشویق مجیدی از سوی هواداران و اینکه آیا این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی ندارد، یادآور شد: این موضوع روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد. هواداران باید بدانند ما هم اکنون جای خالی نداریم که بخواهیم بازیکنی جذب کنیم. از تشویق مجیدی ناراحت نمی‌شویم اما بهتر است هواداران، تیم و بازیکنان را تشویق کنند تا بتوانند در آینده نتایج خوب را ادامه دهند.

وی افزود: انتظار نداریم هواداران به این شکل تیم را همراهی کنند. ما هم اکنون یک بازی کمتر داریم و در رده خوبی قرار داریم. اگر بازی عقب افتاده‌مان را حساب کنیم ۳ امتیاز خواهیم گرفت و جزء ۳ تیم اول خواهیم بود که نتیجه بدی نیست. هواداران باید خویشتن دار باشند. اگر در رتبه‌های پایین بودیم می‌توانستند علیه تیم شعار دهند اما هم اکنون در رده خوبی قرار گرفته‌ایم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد پیش بینی خود از جایگاه تیم گفت: فکر می‌کردم که جزء ۳ تیم اول باشیم و با توجه به یک بازی کمتری که داریم به این هدف رسیده‌ایم. جایمان در جدول خوب است و شاید یک بازی کمتری که داریم به چشم نمی‌آید. در مجموع از تمام بازیکنان راضی هستم. ما یک ۳ امتیاز مخفی داریم که با آن ۱۶ امتیازی می‌شویم.

فتح الله زاده درباره مشکلات پرسپولیس تصریح کرد: من رگه‌هایی از درست شدن در تیم پرسپولیس می‌بینیم. این تیم آرام آرام از بحران خارج می‌شود و می‌تواند به رتبه‌های بالای جدول راه یابد. به رویانیان گفتم تساوی برابر سپاهان هم بد نیست زیرا این تیم قدرتمند است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص برطرف شدن کدورت‌هایش با رویانیان عنوان کرد: با مدیر عامل پرسپولیس همه جا می‌روم و با هم کار می‌کنیم. درست است که رقیب هم هستیم اما در بیرون زمین برای رسیدن به اهداف یکدیگر تلاش می‌کنیم.

وی درباره بودجه باشگاه استقلال و بحث اسپانسری تیم فوتبال این باشگاه گفت: بودجه باشگاه استقلال ۱۷ میلیارد و نیم است این در حالی است که برخی از تیمهای شهرستانی بودجهای بالغ بر ۲۲ میلیارد دارند. بحث اسپانسری استقلال نیز برطرف شده و چکهای آن را گرفتم.