به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، محمود یاوری در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال درباره این بازی اظهار کرد: نیمه اول برنامه ما این بود که فوتبال بازی کنیم و نیمه دوم باید بازی را اداره می کردیم. به نظر من بازیکنان ما امروز خوب کار کردند. این بازیکنان شجاعند و با اعتقاد و عشق بازی می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند.

وی گفت: ‌ فوتبال امروز دو رو داشت؛ یکی نیمه اول که هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند، اما در نیمه دوم با توجه به این که در خانه حریف بازی می کردیم باید بازی را نگه می داشتیم و رو به ضد حمله آوردیم و فکر می کنم به هدفمان رسیدیم.

وی درباره جو ورزشگاه آزادی و تاثیر آن روی تیم جوان فجر سپاسی شیراز گفت: من به بازیکنان در طول هفته و به ویژه امروز گفتم که فرض کنید تماشاگران برای تشویق استقلال می آیند شما را تشویق می کنند، همان کاری که در بازی پرسپولیس کردم. بازیکنان ما امروز به فکر تماشاگران نبودند و بازی خودشان را انجام دادند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که درباره جایگاه فجر سپاسی شیراز در پایان فصل پرسیده بود، گفت: نمی دانم، به هرحال فوتبال است و هر تیم می تواند روزهای خوب و ضعیف داشته باشد و ما سعی می کنیم در منطقه نرمال حضور داشته باشیم و اعتقاد داریم که جایگاه هفتم تا دوازدهم جایگاه مناسبی برای ما است، اگر به رتبه بالاتر رفتیم شما ببخشید!

یاوری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چرا تیم جوان فجر می تواند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد اما تیم‌هایی با هزینه چند برابر بیشتر از فجر هنوز نتوانسته‌اند انتظارات هوادارانش را برآورده کنند؟ گفت: من به ۵۰ درصد سوال که مربوط به تیم خودم است پاسخ می دهم، بازیکنان تیم ما با عشق تمرین و بازی می‌کنند. علاوه بر این که بازیکنان اصلی ما با وضو وارد زمین می شوند، ذخیره‌های ما نیز با وضو روی نیمکت می‌نشینند، آن‌ها به نام این باشگاه که شهید بزرگواری است و در ۲۴ سالگی شهید شده است اعتقاد دارند. می گویند مستمع صاحب سخن را سر ذوق می‌آورد، بازیکنان ما همین گونه هستند، به خاطر این که انگیزه زیادی دارند ما هم مشتاق می‌شویم بیشتر تمرین دهیم و با عشق کار کنیم.

وی افزود: ‌ در تیم ما به جزو رضا حقیقی که تازه سری در میان سرها درآورده است و یا امید رهبری که به خاطر حرکت جوانمردانه‌اش مورد توجه قرار گرفته است سایر بازیکنان ما متوسط هستند. بازیکنان ما در حد درجه یک هستند و مانند بازیکن ممتاز کار می کنند.

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیمش به حق خود در تیم ملی رسیده اند یا نه؟ گفت: ‌ آن ها هنوز وقت دارند و آینده برای آن‌ها است. مربی تیم ملی سلیقه خودش را دارد و اگر من هم سرمربی تیم ملی بودم باید بازیکنان را براساس سلایق خودم دعوت می کردم. ما باید در حال حاضر بازوان کی روش باشیم.

وي همچنين درباره رضا حقيقي گفت: حقيقي بازيكن خوب و بسيار متعصبي است، حتي در يك بازي تداركاتي تيم ملي عملكردي مورد قبول كادر فني داشت اما نمي دانم چه اتفاقي افتاد كه دعوت نشد. من به او گفتهام كه اگر به وظيفه خودش عمل كند همه او را خواهند ديد و مورد توجه قرار خواهد گرفت، همين كه اين بازيكن مورد تاييد شما خبرنگاران واقع شده است باعث افتخار ما و خود حقيقي است.