به گزارش افکارنیوزبه نقل از اقتصاد ایران آنلاین: «اشتهایش برای خرید خودرو پایان ندارد. هر سه، چهار ماه یک‌بار یک یا دو خودروی لوکس به لیست اضافه می‌شود. اکنون در پارکینگ خانه او حدود ۱۳ ماشین پارک است که ۹ تای آنها جزو خودروهای فوق لوکس هستند.»

این جمله توصیفی‌است از علاقه‌مندی شدید دیوید بکهام، ستاره فوتبال به خرید خودروهای فوق‌لوکس و میلیون دلاری! آنطور که می‌گویند عشق او به خودروهای پرسرعت و جذاب پایان‌پذیر نیست! در لیست خودروهای فوق لوکس او از خودروهایی نظیر هامر، استون مارتین، ‌ پورشه، ‌ لامبورگینی، بی‌ام‌و، بنز، لینکولن و بنتلی نام برده شده‌است.

شوق و ذوق دیوید بکهام برای خودرو حتی به جایی رسیده است که می‌گویند او همراه با تغییر مدل مویش ماشینش را هم عوض می‌کند.

او در سال ۲۰۰۱ یعنی زمانی که در منچستر بازی می‌کرد اقدام به خرید یک فراری ۳۶۰ کرد و دقیقا داستان خودروهای رنگ‌و ورانگ او هم از همین‌جا شروع شد.

در سال ۲۰۰۳ توجه او به خودروهای بنتلی، که جزو خودروسازان فوق‌لوکس به حساب می‌آید جلب شد. او در این سال یک بنتلی ۳۱۲ هزار دلاری به نام بنتلی «آرنیج» خرید.

سال ۲۰۰۵ نوبت به فراری رسید. او در این سال به دلیل اینکه پیش از پولدار شدن صاحب یک خودروی فراری قدیمی بود اقدام به خرید یک فراری دیگر کرد. فراری جدید او اما دیگر قدیمی و ارزان نبود، بلکه گران‌قیمت‌ترین مدل فراری بود. به هر حال در لیست خودروهای بکهام جای یک لامبورگینی کم بود. برای همین او به سراغ لامبورگینی گالاردو، که پرفروش‌ترین خودروی لامبورگینی‌است رفت و این خودرو را هم به لیست خودروهای گران‌قیمت خود افزود.

سال ۲۰۰۹ قرعه به نام آستون‌مارتین خورد. آستون مارتین ۷۷ جزو گران‌قیمت‌ترین خودروهای ساخته شده توسط این شرکت است. او استون‌مارتین ۷۷ را به این شرکت به صورت اختصاصی سفارش داد تا ماشینی که تحویل می‌گیرد دقیقا همان‌چیزی که می‌خواهد باشد. او همچنین در انتهای این سال تصمیم به خرید یک لینکولن و یک بی‌ام‌و X۵ گرفت و آنها را خریداری کرد.

با این وجود اما انگار لیست خودروهای دیوید بکهام تمام شدنی نیست زیرا گفته می‌شود که او همچنان در حال سفارش دادن مدل‌های مختلف خودروهایی نظیر پورشه و … است تا آنها را هم ضمیمه لیست خودروهای گران قیمت خود کند!