به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، رضا ریاضتی در نشست خبری پیش از دیدار سایپای البرز - پرسپولیس که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: در نشست هماهنگی امروز به ما اعلام شد این بازی به جای تختی در آزادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ‌ ما ابتدا هتل المپیک را رزرو کرده بودیم اما به ما اعلام شد بازی در تختی انجام می‌شود غرامت دادیم و محل هتل را عوض کردیم اما ناگهان امروز به ما می‌گویند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. مسئولان باشگاه به این موضوع معترض هستند و سعید شیرینی، سرپرست تیم برای اعتراض رسمی به فدراسیون فوتبال رفته است.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در مورد وضعیت حضور تماشاگران و خبرنگاران در تمرینات این تیم گفت: باشگاه پرسپولیس هواداران میلیونی دارد و هواداران این تیم آن ۵۰ نفری که پشت در ایستاده و توهین می‌کنند، نیستند. متاسفانه این صحبت‌ها در رسانه‌ها منعکس می‌شود و برای تیم حاشیه ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت: ما بزودی با نظر آقای مانوئل و مسئولان باشگاه جدول زمانی را اعلام میکنیم که تماشاگران و خبرنگاران زمانهای حضورشان در تمرین مشخص شود و طبق آن جدول قبل و بعد از تمرین بتوانند با کادر فنی بازیکنان گفتگو کنند.