به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

*سه هوادار برای یحیی گل‌محمدی دسته‌گلی آورده بودند و به او تقدیم کردند.

*علی کریمی که پیش از این صبح‌ها و همزمان با تمرین پرسپولیس به تمرین اختصاصی می‌پرداخت امروز در نوبت بعد از ظهر و باز هم همزمان با سرخپوشان تمرین کرد. وی پس از گذشت ۱۵ دقیقه از تمرین پرسپولیس، ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

۲۰ هوادار پشت در منتظر کریمی بودند و با دیدن او به شدت این بازیکن را تشویق کردند و خواستار ماندنش در پرسپولیس شدند. یک هوادار به او گفت: چرا مصاحبه نمی‌کنید که کریمی پاسخ داد: چه حرفی بزنم؟ اگر حرف بزنم و خدای ناکرده تیم نتیجه نگیرد می‌گویند تقصیر علی کریمی است. شما از پرسپولیس حمایت کنید. هوادار دیگری از کریمی پرسید آیا می‌خواهی به استقلال بروی که او گفت: این چه حرفی است می‌زنید؟ من و استقلال؟

* مهدی مهدوی‌کیا پس از بازگشت از آلمان در تمرین امروز حضور پیدا کرد. وی دقایقی اختصاصی با ژوزه و سپس کریمی به گفت‌وگو پرداخت.

*علی کریمی در مقابل ورزشگاه درفشی‌فر به یک نوزاد هفت ماه که با مادرش در تمرین امروز حضور پیدا کرده بود، کمک کرد. این نوزاد به دلیل بیماری نیاز به کمک مالی داشت که این اتفاق توسط کریمی افتاد.

*تمرین امروز دقایقی زیر نور برگزار شد اما به دلیل اتصالی قرمزپوشان کمی دچار مشکل شدند.

*ژوزه با زاید قبل از تمرین صحبت کرد.