به گزارش افکارنیوز، فارس و به نقل از ساکروی، استیون جرارد که در ۶ دیدار ابتدای لیگ برتر انگلیس طی فصل جاری در ترکیب نخست قرار داشته است احساس بسیار خوبی دارد و معتقد است در فرمی قرار دارد که می‌تواند تا ۲ فصل دیگر نیز در لیورپول موثر واقع شود.

استیون جرارد در این مورد گفت: دوست دارم قراردادم را حداقل به مدت ۱۸ ماه تمدید کنم. احساس خوبی دارم. از فوتبالم لذت می‌برم. از نظر بدنی در شرایط فوق العاده‌ای هستم. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم به دوران فوتبالم ادامه دهم. بازی کردن برای این باشگاه را دوست دارم. کاپیتان این تیم هستم و در حال زندگی کردن یک رویا هستم. نمی‌خواهم این رویا به این زودی‌ها تمام شود. خوشبختانه می‌توانم در سیستم جدید برندن راجرز بازی کنم. حضور در این تیم هیجان انگیز است.

پنجشنبه این هفته لیورپول در لیگ اروپا با اودینزه روبه‌رو خواهد شد. جرارد معتقد است تیمش می‌تواند با روحیه خوبی که پس از پیروزی ۵ بر ۲ این هفته در لیگ برتر انگلیس بدست آورده‌اند می‌توانند در لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شوند.

وی عنوان کرد: با اعتماد به نفس بالایی پا به دیدار آینده میگذاریم. همه ما به عنوان بازیکن میدانیم که اگر همواره به صحبتهای سرمربی و نکتههایی که او میگوید گوش کنیم، میتوانیم مانند دیدار با نورویچ به پیروزی برسیم. البته این پیروزی باید در دیدار با منچستریونایتد در دیدار پیشین ما رقم میخورد یا شاید هم در دیدار ۳ هفته پیش برابر منچسترسیتی. اگر بتوانیم به همین روشی که اکنون بازی میکنیم ادامه دهیم، بدون شک در دیدارهای بسیاری پیروز میشویم.