به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، در ادامه اکبرپور با یکی از گزارشگران تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کرد که در نهایت با دخالت ماجدی و یکی، دو بازیکن دیگر استقلال ماجرا ختم به خیر شد. موضوع از این قرار بود که خبرنگار تلویزیون هنگام مصاحبه با اکبرپور به او گفته بود " در دهانت شیرینی گذاشته‌ای تا مصاحبه نکنی " که مهاجم استقلال از این صحبت عصبی شده و در پاسخ گفته است " اگر نمی‌خواستم مصاحبه کنم اصلا با شما صحبت نمی‌کردم ".

** صادقی: حرفه‌ای‌تر از صبا بودیم

امیرحسین صادقی مدافع استقلال هم پس از پایان بازی گفت: گل دقیقه دویی که برهانی زد یک مقدار از بار سنگین ابتدای بازی برای استقلال کاست. ما در نیمه اول موقعیتهای خوب دیگری هم داشتیم اما در کل حرفه‌ای تر از صبا بازی کردیم.

خبرنگاري از مدافع استقلال پرسيد به نظر ميرسد شما در ليست جديد كيروش حضور داريد و ديگر نميتوانيد مثل ساير ملي پوشان مصاحبه كنيد، كه وي در پاسخ گفت: نه اصلا اينطور نيست و بازيكنان تيم ملي هم نگفتهاند كه حرف نميزنند. من قبلا هم گفتهام كه فوتبال فرزند رسانه است. فكر ميكنم بازيكنان تيم ملي هم آنقدر بزرگ هستند كه اينقدر كوچك فكر نكنند. به هر حال اين رابطه بايد دو طرفه باشد.