به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کره جنوبی پیش از ظهر امروز شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری شد. در این تمرین که از ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه آغاز شد ۲۴ بازیکن حضور داشتند که از میان آنها مازیار زارع به علت مصدومیت بازی نکرد و در کنار زمین تماشاگر مراحل آماده سازی تیم ملی بود. در تمرین امروز تیم ملی بازیکنانی چون اشکان دژآگه، رضا قوچان نژاد، امید نظری و مسعود شجاعی غایب بودند.

ابتدا بازیکنان تیم ملی به مدت ۲۰ دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی " بارت کائوبرگ " بدن های خود را گرم کردند. مربی بدنساز تیم ملی برای این قسمت از تمرین کارهای متنوعی را در نظر گرفته بود و بازیکنان با تمرینات مختلف محیای انجام کارهای تاکتیکی زیر نظر دیگر مربیان شدند.

پس از پایان گرم کردن که ۲۰ دقیقه به طول انجامید بازیکنان به ۴ گروه سفید، قرمز و زرد تقسیم شدند و در فضای محدود به پاسکاری پرداختند.

پس از این تمرین که نزدیک به ۱۰ دقیقه ادامه داشت کارلوس کی‌روش ملی پوشان فوتبال کشورمان را به دو گروه زرد و قرمز تقسیم کرد و در زمینی که کوچکتر از زمین اصلی بود به بازی فوتبال مشغول شدند این مسابقه که نزدیک به یکساعت به طول انجامید با برتری دو بر یک تیم زرد به اتمام رسید.

برای تیم زرد پژمان نوری و جلال رافخواهی گلزنی کردند و تنها گل قرمز توسط محمدرضا خلعتبری به ثمر رسید. در تیم زرد نفراتی چون سید مهدی رحمتی، مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، پژمان نوری، محمد نوری، امید ابراهیمی، محمد غلامی، احمد حسن زاده، و جلال رافخواهی حضور داشتند و در تیم قرمز نیز رحمان احمدی، احسان حاج صفی، جواد نکونام، حسین ماهینی، محمد نصرتی، میلاد نوری، آندرانیک تیموریان، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی و کریم انصاریفرد بازی کردند.

مسابقه بازیکنان تیم ملی با داوری و نظارت کارلوس کی‌روش برگزار شد و دیگران مربیان تیم ملی علاوه‌ بر نظارت و عملکرد ملی پوشان به عنوان کمک داور عمل می کردند. حضور جواد نکونام در خط دفاعی یکی از نکات جالب توجه این بازی بود. در جریان این مسابقه جواد نکونام برخورد شدیدی با پژمان نوری داشت که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به او تذکر داد.

محمدرضا خلعتبری هم در جریان این دیدار دوستانه دچار مصدومیتی جزئی شد که با مداوای کادر پزشکی به تمرینات بازگشت. تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان فردا تعطیل است و از روز دوشنبه مراحل آماده سازی این تیم با حضور ۲۴ بازیکن پیگیری خواهد شد.

تمرین امروز تیم ملی تماشاگرانی داشت که تعداد آنها به بیش از ۱۰ نفر نمی رسید. بیشتر تماشاگران تمرین امروز تیم ملی ورزشکارانی بودند که اردوی آماده سازی خود را در ورزشگاه آزادی برپا کردند. در دقایق پایان تمرین کارلوس کی روش دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. ضمن اینکه در غیاب خسرو والی زاده که چند روزی است در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر نمی شود، امیرحسین حسینی وظایف مدیر رسانه ای تیم ملی را برعهده گرفته بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای دیدار با کره جنوبی در هفته پنجم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا آماده می کند. این بازی روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.