آموزش های مثبت ورزش به مسئولان بی توجه کشور

به گزارش خبرگزاری نخبگان ورزش ایران «سینا»‌ حرکت های آموزنده صورت گرفته توسط اهالی ورزش در این مسابقه مسئولان را به این فکر انداخت تا وقتی حادثه ای رخ می دهد حتی اگر به دنبال معذرت خواهی و استعفا نیستند به فکر همدردی و تسلی دادن به افراد آسیب دیده باشند.

پیش از آغاز مسابقه مسئولان فدراسیون فوتبال قصد داشتند به دلیل سانحه سقوط هوایپما در ارومیه و کشته شدن شماری از هموطنانمان در این حادثه بازیکنان را در شرایطی روانه میدان کنند که بازوبندهای مشکی بر بازو بسته باشند.

اما مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با این اقدام مخالفت کردند و اعلام کردند به دلیل این حادثه قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان این حادثه صورت گیرد.

این آخرین اقدام صورت گرفته توسط شاهزاده های پارسی نبود و پس از پایان مسابقه و پیروزی برابر عراق اغلب بازیکنان تیم ملی به همراه کاپیتان آن این پیروزی را به بازماندگان این حادثه تقدیم کردند.


غلامرضا رضایی در مورد گلی که به عراق زد خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این دیدار موفق به گلزنی شدم. گلم را به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تقدیم می‌کنم و امیدوارم این پیروزی تسلی خاطری برای بازماندگان این عزیزان باشد.

از سوی دیگر جواد نکونام و برخی از بازیکنان دیگر تیم ملی این پیروزی را به این عزیزان تقدیم کردند. این اقدام حرکتی بود تا شاید مسئولان امر را به این فکر بیندازد که می توان در حادثه های مختلف به راحتی با یک عذر خواهی دل افراد را به دست آورد.