به گزارش افکارنیوز، فارس و به نقل از مارکا، پیراهن‌های رونالدو و مسی از با ارزش‌ترین کالاهای حاضر در دنیای فوتبال هستند و این پیراهن‌ها وقتی باارزش‌تر خواهند بود که در ال‌کلاسیکو بر تن این ستارگان باشد.

پس از ال‌کلاسیکوی هفته هفتم لالیگا هر دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی پیراهن‌های خود را به یک نفر هدیه دادند، اما آن یک نفر چه کسی بود؟

این فرد کسی نبود جز ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا. بازیکن برزیلی یکی از چندین فرد مشهوری بود که برای مشاهده این مسابقه در نیوکمپ حاضر شده بودند.

ریوالدو از هر دو ستاره خواهش کرد که پیراهن‌هایشان را به او بدهند تا بتوانند آن را به یک موسسه خیریه اهدا کنند. ستاره سابق بارسلونا در رئال مادرید با کاکا ارتباط دارد در حالی که این وظیفه در باشگاه کاتالان‌ها برای او بسیار آسان‌تر بود.

رونالدو و مسی با اهدای پیراهن‌هایشان به ریوالدو موافقت کردند. پول این پیراهن‌ها برای رونق مؤسسه «ریوالدو ۱۰» استفاده خواهد شد که حامی پروژه‌های اجتماعی در برزیل و آنگولا است.

کارلس پویول، که نتوانست در ال‌کلاسیکوی گذشته شرکت کند و علاوه بر آن چندین بازیکن برزیلی در سائوپائولو نیز با اهدای پیراهن‌های مسابقه به مؤسسه ریوالدو کمک کردند.

مردمی که برای خرید این پیراهنها پول میدهند، به زندگی کودکان نیازمند در برزیل و آنگولا کمک میکنند.