به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار فردا برابر ملوان گفت: مثل تمام بازی‌ها، این دیدار هم سخت است. فردا مقابل تیم دوست خوبم آقای احمدزاده باید بازی کنیم. ایشان از زمانی که آمده دو برد خوب مقابل مس و سایپا کسب کرده است.



وی اضافه کرد: ملوان برخلاف سال‌های قبل امسال بازیکنان توانمندی جذب کرده است. جا دارد از زحمات آقای پورغلامی برای این تیم تشکر کنم، او تیم خوبی را جمع و جور کرده است. ما هم بعد از بازی برابر پرسپولیس تمرینات خوبی را برگزار و روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کردیم. امیدوارم بازی فردا را ببریم. محروم نداریم و یکی دو بازیکن مصدوم داریم که پس از تمرین امروز معلوم می‌شود می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند یا نه.

دایی درباره اتفاقات پس از دیدار پرسپولیس و راه آهن و درگیری‌اش با رویانیان عنوان کرد: همیشه گفته‌ام از حق خودم دفاع می‌کنم و تا زمانی که کسی پا در کفشم نکرده با او کار ندارم. الان هم می‌گویم مطمئناً اگر صحبتی باشد قوی‌تر از قبل پاسخ می‌دهم. قلم حرمت دارد و من نگاهم به آن بالایی است. نگاه نمی‌کنم برخی دوستان چه می‌نویسند و چه می‌گویند. برخی از این نوشته‌ها پیگرد قانونی دارد و اگر توهینی شده باشد هفته بعد خودم و وکیلم به این مسائل رسیدگی می‌کنیم.

وی تأکید کرد: برای من سایت و روزنامه مهم نیست، شما نگاه کنید ببینید مردم چه نظری می‌دهند. من همیشه با مردم بوده و هستم و الان هم کاری به سایت و روزنامه ندارم. مخاطب من مردم هستند فکر می‌کنم نظر و جبهه‌گیری که مردم در جامعه و شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند را دیده‌اید و برای من نظر مردم مهم است.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: در یک سال و نیمی که این آقا به پرسپولیس آمده نگاه کنید اگر من یک جمله‌ای علیه مدیریت، بازیکنان و پرسپولیس انجام داده باشم. اصلا خودم هم تعجب کردم چرا این صحبت علیه من انجام شد و نمی‌دانم شاید ایشان(رویانیان) در حالت عادی نبوده که این حرف‌ را زده است. من هم به این صحبت‌ها جواب دادم.



دایی گفت: اگر کسی بخواهد یک کلمه‌ دیگر دروغ بگوید و توهین و افترا بزند تا آخر ایستاده‌ام و از حقم دفاع می‌کنم. مردم می‌دانند من تا به حال از حقم نگذشته‌ام. شاید بعد از گرفتن حقم و ثابت شدنم از این مسئله گذشته باشم اما حقم را می‌گیرم. حق گرفتنی است. تا وقتی کسی به حریم من وارد نشده هیچ وقت صحبتی نکرد‌ه‌ام. فکر می‌کنم من احترام زیادی می‌گذارم و فکر می‌کنند من ترسی دارم. همیشه به بزرگتر از خودم احترام گذاشتم و تا وقتی که کسی به حریم من وارد نشود به کسی کاری ندارم. اگر این اتفاق بیفتد از این به بعد بدتر و سخت‌تر برخورد می‌کنم.

دایی اظهار داشت: مطمئناً آنهایی که در فوتبال حضور دارند و با فوتبال زندگی می‌کنند حرف من را بهتر می‌فهمند. مردم هم خوب فهمیدند. اگر به جامعه و شبکه‌های اجتماعی بروید نتیجه صحبت‌های من را می‌بینید.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه اعلام شده برخی از پیشکسوتان پرسپولیس قصد دارند جلسه‌ای بین رویانیان و او برگزار کنند تا این مسائل به پایان برسد، گفت: من از این مسئله خبر ندارم. من از حقم همیشه دفاع می‌کنم. این مسئله صحت ندارد و تا روزی که زنده هستم از حقم دفاع خواهم کرد.

دایی درمورد رفتن اسد فلاح از سمت سرپرستی تیم راه‌آهن تصریح کرد: ‌ این مسئله را باید از مدیریت باشگاه بپرسید. من نه در آوردن و نه در رفتن ایشان دخالتی نکردم و این مسئله مربوط به مدیریت است. از فلاح تشکر می‌کنم، ‌ او در این مدت که کنار راه‌آهن بود به تیم کمک کرد و در خدمت تیم بود. به عنوان سرمربی نمی‌توانم در این مسائل دخالت کنم و باشگاه صلاح تیم را بهتر می‌داند.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه توپ‌های لیگ که به آن اعتراض‌های زیادی شده بود جمع‌آوری شده، گفت: این توپ معروفی را که می‌گویم حالا مقابل من است و دارم می‌بینم هنوز جمع‌آوری نشده است. من از روز اول هم گفتم کیفیت توپ‌ها خوب نیست و بازیکنان من هم از این مسئله ناراضی بودند. باید از توپ‌هایی در لیگ استفاده کنیم که در همه دنیا از آن استفاده می‌کنند و این به صلاح است.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه او و تقوی برای شرکت در کلاس مربیگری انتخاب شده‌اند و این مسئله با اعتراض برخی از مربیان لیگ مثل ویسی روبه‌رو شده، عنوان کرد: من نمی‌توانم در انتخاب مربیان نقش داشته باشم. این تصمیمی است که از سوی فدراسیون گرفته شده و نمی‌توانم دخالت کنم. دو شب پیش به من زنگ زدند و اعلام کردند شما و تقوی هشت آیتم مثل تحصیلات، زبان و غیره را داشتید و برای حضور در این کلاس‌ انتخاب شدید.



وی ادامه داد: اگر کسی دوست دارد در این کلاس‌ها حضور یابد من می‌توانم جای خودم را به او بدهم. ویسی و هرکسی که خودش را محق‌تر می‌داند با من تماس بگیرد و من با کمال میل جایم را به آنها می‌دهم. من، خودم را انتخاب نکردم، هرکسی که خودش را محق‌تر می‌داند در خدمتش هستم و بدون تعارف می‌گویم جای خودم را به او می‌دهم.

دایی در پاسخ به این سؤال که شما همیشه وقتی مورد انتقاد قرار گرفتید با عملکرد خوب جواب انتقادات را دادید و به نظر میرسد این انتخاب برای حضور به عنوان مربی در کلاس جوابی به این انتقادها بوده، گفت: همیشه گفتهام هر چه دارم از آن بالایی است. مطمئناً اگر کسی حق نباشد این اتفاقات بعد از این انتقادات نمیافتد. یک حرف میزنم و شما مطمئن باشید اگر حرف من درست نباشد پشت سر آن این اتفاق برای من نمیافتاد. همیشه کارم را درست دنبال کردم و دنبال کار دیگران نیستم. به خدا اتکا دارم و همیشه از او میخواهم که نتیجه بگیریم.