به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، ‌ مجید صالح پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل نفت تهران در نشست مطبوعاتی گفت: باید خدای بزرگ را شکر کنم که به ما عنایت کرد امروز در کنار قلعه‌نویی کنار نیمکت استقلال بنشینم. حضور قلعه‌نویی کنار زمین بسیار مفید است.

وی افزود: بعد از اینکه رحمتی، نکونام و منتظری را خسته از تیم ملی گرفتیم در خدمت برخی از آنها در بازی با تراکتور بودیم. نکونام مصدوم بود و باید از کادر پزشکی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که این بازیکنان را با تلاش شبانه‌روزی به ما رساندند. این سه بازیکن سرمایه تیم ملی و باشگاه استقلال هستند.

مربی استقلال عنوان کرد: برابر نفت یک بازی ۶ امتیازی را برگزار کردیم و به یک پیروزی شیرین و مؤثر رسیدیم. باید همین روند را ادامه دهیم و با آمدن جانواریو کامل‌تر شویم. ان‌شاءالله توزی هم به اضافه و تیم ما کامل‌تر می‌شود. باید کم کم برای بازی‌های فشرده در آینده با احتساب لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم. در نقاطی مشکلات داشتیم که حتماً آنها را به زودی بررسی می‌کنیم.

صالح خاطرنشان کرد: زمان کم ما را آزار می‌دهد. چهار روز دیگر باید مقابل گهر به میدان برویم و اگر گهر و بازی عقب‌ افتاده خود برابر پیکان را ببریم تا پایان نیم‌فصل می‌توانیم جزو چهار تیم باشیم.

مربی استقلال گفت: نفت از نظر فنی تیمی سطح بالا بود. من سه سال کنار ابراهیم‌زاده کار کردم. ابراهیم‌زاده جوان‌هایی دارد که در هر پست کامل و جامع بازی می‌کنند و در عرض و عمق زمین توپ را به خوبی حرکت می‌دهند اما برای هر کدام از آنها برنامه داشتیم.

صالح افزود: سعی کردیم بعد از بازی سخت در تبریز از لحاظ روحی بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم. در گل اول نفتی‌ها با یک ضد حمله ما را غافلگیر کردند اما سریع به بازی برگشتیم و گل خورده را فراموش کردیم. بعد از اخراج دو بازیکن نفت موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نزدیم. باید در این گونه موقعیت‌ها کم‌ اشتباه‌تر باشیم چون این گونه موقعیت‌ها همیشه به دست نمی‌آید.

وی در پاسخ به این سؤال که اخراج دو بازیکن نفت منطقی بود یا خیر، گفت: در کار داوری دخالت نمی‌کنم. در مجموع قهرمانی قضاوت خوبی داشت.

صالح در مورد گل آرش برهانی گفت: من صحنه را واضح ندیدم، حتماً کمک داور و قهرمانی صحنه گل برهانی را دیده‌اند اما از زاویه‌ای که من نگاه می‌کردم گل برهانی صحیح بود.

مربی استقلال در مورد بازگشت فرهاد مجیدی تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که درباره این موضوع حرف بزنم اما پس از آخرین مصاحبه قلعه‌نویی به این نتیجه رسیدم که او دوست دارد فرهاد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند. همه چیز دست قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده است. قلعه‌نویی جمله خوبی می‌گوید که یک بازیکن نه تنها ۷ سال بلکه ۷ روز هم برای استقلال بازی کرده باشد باید شأن او حفظ شود.

صالح در پایان در مورد اعتراض‌های میداودی در تونل ورزشگاه آزادی گفت: همراه بابازاده و همدانی در حال ریکاوری بازیکنان بودیم و چیزی ندیدم و از این موضوع بی‌اطلاع هستم. بازیکنان ۹۰ دقیقه دویده بودند و باید ریکاوری می‌کردند چون بازی بعدی ما روز دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، امیر قلعهنویی پس از بازی با عذرخواهی از خبرنگاران اعلام کرد به توصیه پزشکان نباید به پایش فشار بیاورد و به همین دلیل گفت که صالح به حای وی در نشست خبری حاضر میشود.