یک‌بار هم به من زنگ نزده‌اند

به گزارش افکارنیوز: غلامحسین مظلومی با حضور در غرفه فارس، در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزار‌ی‌ها درباره شرایط فوتبال عنوان کرد: باید به فوتبال‌مان ساماندهی بیشتری بدهیم چه از نوع مدیریتی و چه از نظر بازیکنان و مربیان. استقلال و پرسپولیس از باشگاه‌های بزرگ ما هستند که باید شرایط‌شان بهتر شود. وزارت ورزش باید توجه بیشتری به این دو تیم داشته باشد. از نظر مالی این دو باشگاه مشکل دارند و زمانی که این مسائل در دو باشگاه وجود داشته باشد، تیم ملی نیز با مشکل روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: باید تعهدات خود را عملی کنیم هم باشگاه‌ها نسبت به بازیکن تعهد دارند و هم بازیکن نسبت به باشگاه. بضاعت ما بیشتر از این است اما نگاه‌ها باید ویژه شود.

پیشکسوت فوتبال با شانسی دانستن پیروزی برابر کره جنوبی خاطرنشان کرد: همه می‌گویند باید به جام جهانی برویم اما من می‌گویم چرا؟ ما مگر در سطح باشگاهی چه تغییری ایجاد کرده‌ایم که انتظار داشته باشیم هم اکنون باید به جام جهانی برویم. آرزوی قلبی هر ایرانی است که به جام جهانی برویم اما سؤال من این است که چه کاری باید انجام بدهیم. ما مقابل کره جنوبی با شانس به برتری رسیدیم. نباید غرور ما را بگیرد.

وی تصریح کرد: ‌ انگیزه بازیکنان باید بیشتر از این باشد. شکی نیست که کره جنوبی بهتر از ما بود. اگر بخواهیم اینگونه ادامه دهیم بهتر است به جام جهانی نرویم. باید توجه بیشتری به باشگاه‌ها داشته باشیم و بازیکن تربیت کنیم. نباید در باد این پیروزی بخوابیم. مشکلاتی داشتیم که باید در صدد برطرف کردن آن باشیم.

مظلومی یادآور شد: بازیکنان بسیار خوبی وجود دارند که در باشگاه‌های خود روی نیمکت می‌نشینند. پیشنهاد می‌کنم باشگاه‌ها نسبت به قرارداد بازیکنان دقت بیشتری کنند. بازیکنی در سال یک بازی می‌کند اما میلیاردی پول می‌گیرد. باید نسبت به تاثیرگذاری بازیکن به او پول بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که رویانیان پیشکسوتان پرسپولیس را دور هم جمع کرده چرا در باشگاه استقلال چنین اتفاقی رخ نداده، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده فقط به فکر خودش است. شما ببینید کدام پیشکسوت استقلال از این موضوع راضی است.

تا که بودیم نبودیم کسی / کشت ما را غم بی همنفسی

تا که رفتیم همه یار شدند / خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر آیینه بدانیم چو هست / نه در آن وقت که اقبال شکست

تا زنده هستیم کسی به یاد ما نیست اما زمانی که بمیریم تازه می‌گویند چه کسی را از دست دادیم، بهترین گلزن باشگاه بوده.

وی ادامه داد: هم اکنون در خانه نشستهام و جلوی زن و بچهام خجالت میکشم. یک بار باشگاه استقلال به من زنگ نزده و این باعث تاسف است.