صدرنشینی استقلال با گلزنان تکراری

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد و استقلال با نتیجه ۲ بر صفر استیل آذین گهر دورود را شکست داد.

آرش برهانی در دقیقه ۱۷ و ساموئل در دقیقه ۲۰ برای استقلال گلزنی کردند. این دو بازیکن در دیدار هفته گذشته با نفت هم برای استقلال گلزنی کرده بودند.

آبی‌پوشان تهرانی با این پیروزی برای نخستین بار در این فصل به صدر جدول لیگ رسیدند. استیل آذین گهر نیز با ۸ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر به رده هجدهم سقوط کرد.

اتفاق مهم این بازی مصدومیت حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در دقیقه ۲ بود که این بازیکن جای خود را به میثم حسینی داد. عمران زده که برای زدن ضربه سر به هوا پریده بود هنگام فرود از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به امین منوچهری از استقلال کارت زرد نشان داد.

برای مشاهده جدول رده بندی اینجا را کلیک کنید.

ترکیب استیل آذین گهر:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، مجید باجلان، مجید خدابنده‌لو، محمد پروین(از دقیقه ۸۶ مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، هادی رکابی، محمدرضا خرسندنیا، صابر محمدی، مجتبی زارع(از دقیقه ۸۰ فرید عابدی)، امین ترکاشوند(از دقیقه ۲۶ تقی نایبی)

مربی: علیرضا پورمند

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده(از دقیقه ۲ میثم حسینی)، پژمان منتظری، علی حمودی، جواد نکونام، میثم بائو(از دقیقه ۸۶ امین منوچهری)، جی‌لید ساموئل، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی

سرمربی: امیر قلعهنویی