به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، بعد از به پایان رسیدن رقابت های این هفته لیگ های داخلی کشور های اروپایی، حالا تنها ۴ تیم شکست نخورده در رقابت های لالیگا، لیگ برتر، بوندس لیگا و سری آ وجود دارد: بارسلونا و اتلتیکو مادرید، یوونتوس و منچستر سیتی.

رقابت های این هفته لیگ های داخلی اروپا در حالی آغاز شد که ۶ تیم کارشان را بدون شکست دنبال می کردند ولی در عصر روز یکشنبه دو تیم از این ۶ تیم برای اولین بار در طول این فصل طعم شکست را چشیدند: چلسی در خانه با نتیجه ۳-۲ مغلوب میهمانش منچستریونایتد شد و بایرن مونیخ هم در مقابل بایرلورکوزن شکست را پذیرا شد.

در روز شنبه، بارسلونا موفق شد تا با نتیجه ۰-۵ از سد رایو وایه کانو عبور کرده و بدین ترتیب با ۸ برد و یک تساوی از نه بازی ابتدایی اش در رقابت های این فصل لالیگا، همچنان بدون شکست کار را دنبال می کند. یوونتوس هم بعد از برد ۱-۰ مقابل کاتانیا در روز یکشنبه، در رقابت های این فصل سری آ، هنوز طعم شکست را نچشیده و در صدر جدول رقابت های سری آ قرار دارد.

حالا یوونتوس امشب ممکن است از بین این ۴ تیم شکست نخورده خط بخورد

منچسترسیتی هم که برای شکست دادن سوانسی سختی های زیادی را متحمل شده و به برد ۱-۰ دست یافت، حالا با شش برد و سه تساوی در رده سوم جدول رقابت ههای لیگ برتر است. اتلتیکومادرید هم چهارمین تیم اروپایی است که تا به اینجای رقابت های لالیگا طعم شکست را نچشیده. آنها هم با ۸ برد و یک تساوی، با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول لالیگا هستند و یکشنبه شب موفق شدند تا با نتیجه ۱-۳ از سد اوساسونا عبور کنند.

اما چلسی که تا قبل از آغاز رقابت های این فصل لیگ برتر، در جمع شکست نخورده های اروپا بود، یکشنبه شب اولین شکستش در رقابت های این فصل را در خانه و مقابل منچستریونایتد متحمل شد. شکستی که خیلی ها مارک کلاتنبرگ، داور مسابقه را درآن تاثیرگذارمی دانند. داوری که با ناعدالتی فرناندو تورس را از زمین مسابقه اخراج کرد و گل سوم یونایتد را که آفساید بود صحیح اعلام کرد.

بایرن مونیخ هم که تا قبل از مصاف با بایرلورکوزن تنها تیم شکست نخورده بوندس لیگا بود، یکشنبه شب در الیانس آرنا مغلوب حریف شد تا حالا تنها ۴ تیم شکست نخورده در لیگ های داخلی اروپایی باقی بماند.