به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، سامان صفا درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این تیم شرایط بسیار خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه در لیگ حضور یافتند، البته من در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شوم چرا که مشکلاتی با این تیم دارم.

وی در خصوص مجید جلالی و شخصیت این مربی نیز گفت: مجید جلالی مربی بسیار خوبی است و من در مدتی که افتخار شاگردی وی را داشتم چیزهای زیادی از او آموختم و با او راحت‌تر بودم.

دروازه‌بان تیم فولاد با اشاره به اینکه از یکی از دو تیم اصفهانی پیشنهاد دارد و در نیم‌فصل به یکی از تیم‌های ذوب آهن و سپاهان ملحق می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم در نیم‌فصل در تیم جدیدم به عنوان دروازه‌بان فیکس حضور داشته باشم، چرا که هدف من حضور در تیم ملی است و با توجه به شرایط سنی‌ای که دارم امیدوارم در آینده یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باشم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.

صفا با انتقاد از ورود دروازه‌بان‌های خارجی به کشور ادامه داد: متاسفانه ورود دروازه‌بان‌های خارجی به کشور آزاد شده است و برخی دروازه‌بان‌ها از دروازه‌بان‌های ایران نیز پایین‌تر هستند و با دریافت مبالغ خوب وارد کشور می‌شوند در حالی‌که در ایران دروازه‌بان‌های بسیار خوبی حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر مهدی رحمتی در تیم ملی به صورت ثابت بازی می‌کند و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های کشور است و باید رقیبی برای وی پیدا شود تا در نبود او از دروازه تیم ملی محافظت کند؛ اما متاسفانه به جای پرورش دروازه‌بان داخلی، خارجی‌ها وارد کشور ما شده‌اند که بعضاً هیچ مزیت فنی ندارند.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد اهواز در خصوص شرایط تیم ملی اضافه کرد: دعای خیر مردم موجب شد تا تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی به پیروزی برسد در حالی‌که چشم بادامی‌ها چند بار توپ را به تیر دروازه ما کوبیدند و شانس آوردیم که بازنده نشدیم.

در صورتی که مقابل ازبکستان هم به پیروزی برسیم راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هموارتر خواهد شد.