به گزارش افکارنیوزبه نقل از کافه سینما، اگر بیننده پیگیر برنامه خوب رادیو هفت باشید مطمئنا از چند روز قبل شنیده بودید که قرار است پنجشنبه راجع به موضوع اشتباهات خنده دار و بامزه که در فرهنگ عامیانه به گاف معروفند صحبت شود و مجریان مدام از مردم می خواستند که از این قبیل اشتباهات(که کم هم نیستند) چه آنهایی که برای خودشان اتفاق افتاده چه برای دیگران دیده اند را برایشان پیامک کنند.

مهمان امشب برنامه رادیو هفت جواد خیابانی مجری و گزارشگر قدیمی فوتبال ایران بود که کم حاشیه و مصیبت به خاطر اشتباهات و سوتی هایش نداشته و فضای اینترنت بواسطه او و گافهایش رسما تبدیل به محلی برای انبساط خاطر مخاطبان شده.

منصور ضابطیان به این نیز بسنده نکرد و از ابتدای هفته هرچه پیامک و تماس راجع به جواد خیابانی بود را به او تقدیم کرد و تعدادی از آنها را هم خواند. مثلا جمله معروف: " باران در ورزشگاه وزیدن گرفته " یا " داور در سوت خودش می زنه " و …. جواد خیابانی نیز که خودش خوب می دانست به چه دلیل امشب در این برنامه است با صبر و متانت، تعداد نه چندان زیادی از اشتباهاتش را گردن گرفت ولی در میان آنها گاهی متنی را(از پرونده سوتی هایش که همراه آورده بود) می خواند که به زعم خودش بی انصافی بود و معتقد بود که گاهی هم حق به جانب اوست.

با همه این احوال او که مشخص بود مدت مدیدی است حتی همکارانش هم از او به واسطه همین اشتباهات دل خوشی ندارند، در نهایت ادب و احترام از مجری برنامه تشکر کرد که فرصتی اینچنین به او بخشیده و دقایقی پیش برنامه را ترک کرد.