به گزارشافکارنیوزبه نقل از ایرنا: حسین شمس عصر دوشنبه افزود: معتقدم صانعی به دلیل نداشتن تجربیات لازم، نباید هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده می گرفت و حداقل باید بعد از ناکامی در جام ملت های آسیا از تیم کناره گیری می کرد.

وی خاطرنشان کرد: صانعی کمترین نقش را در انتخاب بازیکنان، حذف نام شمسایی از فهرست تیم ملی وانتخاب خسوس کاندلاس بر عهده داشت و نباید این مربی را مقصر اصلی ناکامی تیم ملی در جام جهانی معرفی کرد.

شمس اظهارکرد: فدراسیون فوتبال باید مقصراصلی شکست های اخیر فوتسال راشناسایی و تغییرات لازم را در این رشته ورزشی انجام دهد.

مدرس فیفا درباره بازگشت خود به تیم ملی فوتسال گفت: اگر شرایط برای کار مهیا شود قطعا به عنوان یک سرباز به تیم ملی باز خواهم گشت تا دوباره این تیم را به سطح اول فوتسال جهان باز گردانم.

وی با بیان اینکه چهارسال قبل وعده قهرمانی جام جهانی را داده بود، افزود: ایران با تیم جوانی نتایج قابل قبولی را درجام جهانی ۲۰۰۸ برزیل گرفت و من با آگاهی از شرایط سایر مدعیان، قول قهرمانی جهان را در۲۰۱۲ دادم اما برخی افراد به خاطر منافع شخص خود مانع از ادامه همکاری ام با تیم ملی شدند تا تیم ملی کشورمان با شکست تلخ از تیم ناشناخته کلمبیا از دور رقابت های جام جهانی کنار برود.

شمس با بیان اینکه دل ۷۰ میلیون ایرانی یکشنبه شب شکست، گفت: باید مقصران اصلی ناکامی های اخیر فوتسال به مردم پاسخ دهند ومردانگی به خرج دهند و از سمت خود کناره گیری کنند.

وی با تاکید براینکه تیم های ملی فوتسال اسپانیا وبرزیل، فینال جام جهانی ۲۰۱۲رابرگزار خواهند کرد، اظهار داشت: چهار سال، حسرت این ناکامی در جام جهانی را خواهیم خورد.

تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه شب در مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم کلمبیا شد و از راهیابی به مرحله بعدی رقابت ها باز ماند.