تیم ملی جوجیتسوی ایران با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و سه نشان برنز عنوان نایب قهرمانی رقابت های بین المللی لاهور را کسب کرد.

به گزارشافکارنیوزبه نقل از تابناک، در این دوره از رقابت ها محمد راحت طلب در بخش کومیته open اپن با پیروزی بر حریفان خود از پاکستان، موریتانی، عراق، پنجاب و قرقیزستان با اقتدار به مدال طلا دست یافت.

علی سکوتی دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم پس از پیروزی مقابل عراق، پاکستان، پنجاب، افغانستان در فینال بر حریف کره ای چیره شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

وحید مهران پور نماینده منهای ۸۵ کیلوگرم کشورمان نیز پس از ۴ پیروزی پی در پی، در مصاف با حریفان پاکستانی مغلوب شد و به عنوان دوم دست یافت و به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.

محمد راحت طلب در بخش کومیته و در وزن منهای ۷۷ کیلوگرم به عنوان سومی دست یافت و صاحب گردن آویز برنز شد.

در بخش کاتا نیز در قسمت دو سیستم، پاکستان به عنوان نخست دست یافت پنجاب دوم شد و نمایندگان ایران وحید مهران پور و امیر مومن پیراسته در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش کاتا نیز تیم ایران با ترکیب وحید مهران پور و امیر مومن پیراسته در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز را کسب کرد.

رضا فروزان با پیروزی بر حریفان پاکستانی، عراقی و یک قرعه استراحت در مبارزه فینال برابر دیگر حریف پاکستانی شکست خورد و به مدال برنز رسید.

همچنین در بخش کشتی با کمربند حسنعلی نبی زاده با غلبه بر حریفانی از کشور های عراق، پنجاب، پاکستان، قرقیزستان به فینال استایل کلاسیک راه یافت و در فینال مقابل حریف کره ای شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در ادامه نبی‌زاده بار دیگر مطابق جدول بازیهای کلاسیک در فیری استایل نیز شرکت کرد و بار دیگر مقابل حریفان عراق، پاکستان، قرقیزستان پیروز شد و در مبارزه فینال به حریفی از کره باخت تا به دومین مدال نقره خود دست یابد.

در جریان رقابت‌های جهانی سامبو در بلاروس کمال علی خواه مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد.

تیم ملی سامبو ایران در سی و ششمین دوره رقابت‌های جهانی سامبو در بلاروس حضور دارد که در روز نخست این رقابتها کمال وطن خواه نماینده وزن ۸۲ - کیلو گرم در دور اول مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس حاضر به مبارزه نشد و از دور رقابتها کنار رفت.

تیم ایران در این رقابتها سه نماینده دارد.