آیت اللهی: فدراسیون باید عذرخواهی کند و عذرخواهی هم می کند

به گزارش افکار نیوز و به نقل از اوج نیوز،هادی آیت اللهی درباره شکست تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت:"چهارشنبه روز فوتبال ما نبود.متأسفانه این شکست حاصل شد و کار ما راسخت کرد."
وی در پاسخ به این ادعای برخی کارشناسان که کی روش یک آنالیزور خوب است و نه یک مربی خوب، گفت: " ما به رزومه افراد نگاه می کنیم. آقای کی روش یکی از بهترین مربیان دنیا است و بر همین اساس برگزیده شده است. از نظر اکثر کارشناسان وی یکی از بهترین های دنیا است. "
آیت اللهی در واکنش به این خواسته برخی اعضای مجمع که استعفای کفاشیان را خواستار شده اند، گفت: " آدم ها باید از روی وجدان قضاوت کنند. ما برای تیم های ملی چیزی کم نگذاشتیم. اما تیم ملی نیاز به پوست اندازی دارد. ما این فرصت را داریم که دست به جوانگرایی بزنیم. ما نیازبه تیمی داریم که تا یک دهه بتواند بازی کند. کی روش باید به این اعتقاد برسد و فکر کنم رقابت های غرب آسیا فرصت مناسبی برای این کار است. افرادی هم دعوت شده اند که می توانند آینده تیم ملی را بسازند. "
وی با تأکید براینکه کی روش با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، گفت: " قرارداد کی روش تا پایان رقابت های جام جهانی است و ایشان به کارش ادامه می دهد. ما پول او را هم دادیم و چیزی کم نگذاشتیم. وی قرار است هفتم آذرماه برگردد و به کارش ادامه دهد. "
آیت اللهی با اشاره به جو عمومی جامعه گفت: " ما باید کاری کنیم که مردم راضی شوند. مردم ناراحتند و از شکست تیم ملی ناخرسند. فدراسیون باید عذرخواهی کند و عذرخواهی هم می کند. اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که در ۵ مسابقه اخیر ما جلوی ازبکستان بهتر از سایر بازیها بودیم. "
وی در واکنش به انتقاداتی که به انتصاب نمازی می شود،گفت:"نمازی با نظر کادر فنی تیم ملی به عنوان مربی منصوب شد.اما اعتقاد ما این است که یک مربی خوب ایرانی باید کنار کی روش باشد و خود کی روش هم باید این مسأله را بپذیرد.ما دیگر ناکامی نمی خواهیم."