کفاشیان: نیاز به حمایت کسی ندارم

علی کفاشیان انتقداهای مطرح شده علیه فدراسیون فوتبال را منطقی نداست و گفت:"رسانهها این روزها فقط انتقاد میکنند،این انتقادات به هیچ وجه منطقی نیست و هیچ کس در این میان راهکار یا پیشنهاد سازندهای نمیدهد."

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین در واکنش به انتشار برخی خبرها مبنی بر برکناری قریب‌الوقوع وی از فدراسیون فوتبال از سوی دولت، افزود: " برکناری من دست کسی نیست؛ فقط مجمع عمومی فدراسیون فوتبال می‌تواند مرا برکنار کند که آنها نیز هم‌اکنون چنین تصمیمی ندارند. "

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال به دلیل حمایت مدیران عامل باشگاه‌ها و نمایندگان و اعضای فراکسیون ورزش مجلس بر سر کار باقی مانده‌اید؟، تصریح کرد: " من نیاز به حمایت کسی ندارم؛ چرا که کار خلافی مرتکب نشده‌ام و هر چه در توان داشته‌ام به کار بسته‌ام. ضمن اینکه مطمئنا به جام جهانی هم خواهیم رفت. "

گفتنی است کفاشیان عصر روز گذشته با حضور در مجلس شورای اسلامی، ‌ در نشست فراکسیون ورزش مجلس حاضر شده بود که برخی صحبت‌های وی برای اعضای این فراکسیون جالب توجه است.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه درآمد باشگاه‌های فوتبال کشور بسیار پایین است، گفت: " تنها بیست تا بیست و پنج درصد هزینه‌های باشگاه‌ها از طریق تبلیغات محیطی اطراف زمین‌های فوتبال برمی‌گردد که آن نیز چندین صاحب دارد؛ از جمله ادارات کل ورزش استان‌ها، ‌ مدیریت ورزشگاه آزادی و دیگر ورزشگاه‌ها و چند ارگان دیگر. "

کفاشیان در بخشی دیگر از صحبت‌های خود اظهار داشت: " جوسازی‌های صداوسیما علیه من، به خاطر شکایت فدراسیون از این سازمان به هیأت دولت مبنی بر عدم ارائه حق پخش بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی صداوسیما بود که حالا دارند در برنامه‌های‌شان تلافی می‌کنند؛ در واقع دود شکایت از سازمان صداوسیما به چشم خودمان رفت. "

وی ادامه داد:" سیما برای چهار بازی اخیر تیم ملی، ده میلیون دلار به AFCداده است؛ حالا چرا حق پخش بازیهای لیگ داخلی را نمیدهد؟"