اولادی: می خواهیم پرسپولیس را پر گل ببریم
افکار نیوز گروه ورزشی:

پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بد و دور از انتظار در تیم پرسپولیس دوباره تصمیم به بازگشت به ملوان انزلی گرفت. مهرداد اولادی با بازگشت دوباره به ملوان نه‌تنها به روزهای اوجش بازگشت بلکه توانست خودش را دوباره به تیم ملی برساند و برای مسابقات غرب آسیا در لیست کارلوس کی‌روش قرار بگیرد. حالا در آستانه بازی حساس ملوان برابر پرسپولیس این بازیکن به دنبال آماده‌سازی خودش برای این دیدار حیثیتی است.

ملوان طی چهار بازی گذشته به نتایج خوبی دست پیدا کرده بود و اصلا انتظار شکست این تیم برابر پیکان را نداشتیم. چه شد که در این بازی بازنده شدید؟

توپ و میدان در هر دو نیمه در اختیار ما بود. نه تنها شروع خوبی داشتیم بلکه توانستیم خیلی خوب نبض بازی را در اختیار بگیریم و بار‌ها دروازه پیکان را تهدید کردیم. خود من دو موقعیت مسلم گلزنی را با بی‌دقتی از دست دادم. نتیجه این دیدار بر خلاف جریان بازی رقم خورد. برنده واقعی این بازی ملوان بود. پیکانی‌ها تنها یک موقعیت داشتند که آن را هم تبدیل به گل کردند.
با این شکست هم که اختلاف امتیازتان با صدرنشین افزایش پیدا کرد…

کسی از ملوان انتظار صدرنشینی ندارد و مطمئنا اگر از صدر هم دور شویم کسی از ما انتقاد نمی‌کند. البته این اتفاق که رخ نمی‌دهد چون ما دنبال این هستیم تا در جمع مدعیان باقی بمانیم. اما در کل اگر ملوان به صدر هم برسد باید بدانیم که بسیار فرا‌تر از حد انتظار ظاهر شده است. تا همین حالا هم شگفتی‌ساز شده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا شگفتی‌ساز هم باقی بمانیم. برای این فصل دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.

مهرداد اولادی در بازگشت دوباره‌اش به ملوان همچون دو فصل پیش خوش درخشیده است. مثل اینکه دنبال جبران ناکامی‌های فصل گذشته‌ات هستی. این‌طور نیست؟


اصلا فکرش را نمی‌کردم که در بازگشت به پرسپولیس روزهای بدی را سپری کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. دوست داشتم در این تیم هم ستاره باشم ولی توانایی و تلاش‌هایم نادیده گرفته شد. در هر صورت الان بازیکن ملوان هستم و بهتر است فقط به این تیم فکر کنم.

فصل گذشته در پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر نگذاشتی و از این رو قطعا باید انگیزه خاصی برای بازی با پرسپولیس داشته باشی. این‌طور نیست؟

هر بازیکنی برای مصاف با تیم سابقش انگیزه مضاعف پیدا می‌کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. دنبال این هستم تا مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم. تمام تمرکزم را می‌گذارم تا بتوانم عملکردی فوق‌العاده داشته باشم.

دنبال گلزنی در این بازی هستی؟

دوست دارم بازی خوبم با گلزنی همراه شود. سعی می‌کنم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها هم ‌‌نهایت استفاده را ببرم تا بتوانم گلزنی کنم.

در صورت گلزنی شادی هم می‌کنی؟

هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام. زمانی که گل بزنم می‌بینید که شادی می‌کنم یا خیر!

اینطور که از صحبتت پیداست دنبال این هستی تا با یک شادی خاص همه را سورپرایز کنی؟!

در روز بازی همه چیز مشخص می‌شود.

دوست داری گردان درون دروازه باشد یا نیلسون؟

برایم فرقی نمی‌کند که گردان باشد یا نیلسون. بخواهم گل بزنم گل می‌زنم.

پیش‌بینی‌ات از بازی چیست؟

قطعا ملوان حریف دست و پابسته‌ای برای پرسپولیس نخواهد بود. دنبال این هستیم تا شکست برابر پیکان را جبران کنیم. به همین دلیل هم روز سختی در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود. از طرفی بازی در انزلی برگزار می‌شود و از این لحاظ هم شرایط به نفع ما است. پرسپولیسی‌ها باید فکر پیروزی در این بازی را از سرشان بیرون کنند. رسیدن به پیروزی پرگل هدف ماست.

برای مسابقات غرب آسیا به تیم ملی دعوت شدی. به نظرت می‌توانی خودت را به لیست اصلی کی‌روش برسانی؟

این مسابقات می‌تواند سکوی پرتابی برای بازیکنانی مثل من شود. باید از این فرصتی که کی‌روش در اختیارمان گذاشته است ‌‌نهایت استفاده را ببریم. همان‌طور که با تلاش در لیگ توانستم خودم را برای این اردو به تیم ملی برسانم سعی می‌کنم تا با تلاشی مضاعف به لیست اصلی برسم. با ترافیکی که در خط حمله وجود دارد رسیدن به این هدف سخت است ولی غیرممکن نیست.