به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمدجعفر صافي عنوان كرد: عنوان فرهنگي در نام بسياري از باشگاههاي فوتبال ما وجود دارد. فكر ميكنم بايد توجه به امور فرهنگي حقيقتا در اقدامات و سياستهاي باشگاهها به شكل محسوس ديده شود.
معاون فرهنگی باشگاه استیل آذین افزود: در موضوع اخراج آقای کریمی باید ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی ما مورد توجه قرار بگیرد. فدراسیون از همه باشگاه‌ها خواسته بود که با موضوع روزه‌خواری برخورد شود. ما هم این مسئله را از طریق سرپرست محترم تیم به اطلاع اعضای تیم رسانده بودیم.
وی اظهار داشت: از همه اعضای تیم خواسته شد به ماه مبارک رمضان احترام بگذارند و از روزه خواری علنی در زمین خودداری کنند؛ اما متاسفانه تخلفی صورت گرفت و پس از آن برخورد نامناسبی از سوی بازیکن متخلف روی داد که این موضوع قابل توجیه نیست.
معاون فرهنگی باشگاه استیل آذین گفت: در راستای حفظ ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی مسئولان باشگاه با بازیکن متخلف برخورد کردند و آقای کریمی از تیم استیل آذین اخراج شد. فکر می‌کنم بزرگی و کوچکی بازیکنان نباید موجب شود از ارزش ها و باورهای اعتقادی خودمان بگذریم. اقدام باشگاه تنها با توجه به معیارهای اخلاقی و اسلامی ما صورت گرفته و نباید به دلیل شهرت یا بزرگ بودن نام یک بازیکن از این ارزش ها بگذریم.