به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، نشریه ولت‌ام‌ زون‌تاگ نوشت: در پایان دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید که جمعه شب در ورزشگاه آلیانس ‌آره‌نا‌مونیخ انجام گرفت، فلورینتو پرس علیه سامی خدیرا، حرف‌هایی بر زبان آورد که باعثتاسف است.
در این بازی همه چیز برای رئال و خدیرا تازه وارد خوب پیش می‌رفت. در این جدال که به مناسبت جشن تقدیر از زحمات چندین دهه فرانتس‌بکن باوئر، چهره اسطوره‌ای ژرمن‌ها ترتیب یافته بود، رئال در ضربات پنالتی بر حریف غلبه کرد و صاحب جام منظور شد. خدیرا هم اولین حضورش را خوب جشن گرفت.
به قول خورخه والدانو، مدیر ورزشی رئال، بازی خدیرا دید وسیعی داشت، پاس‌های خوبی داد و شور زیادی را هم وارد مسابقه کرد؛ ولی پس از آنکه سوت پایان بازی به صدا درآمد، اولین درگیری با رئیس باشگاه برایش به وجود آمد.
هنگامی‌که بازیکنان می‌خواستند ورزشگاه را ترک کنند، پرس به بازیکنانش دستور داد که با یک خانم که مدل تبلیغاتی بود، عکس بگیرند. در این حال، همه نفرات تیم کهکشانی این کار را کردند؛ ولی خدیرا از انجام این کار خودداری کرد و فوری سوار بر اتوبوس بازیکنان شد.
چند دقیقه بعد، او از اتوبوس خارج شد تا با چند تن از دوستانش عکس بگیرد که به یک باره پرس از کوره در رفت و بازیکن آلمانی و تازه وارد را فراخواند. وی گفت: " وقتی چیزی را دستور می‌دهم، همه با باید بپذیرند. فهمیدی؟ " وقتی خدیرا به اتوبوس بازگشت، پرس علیه او زیر لب حرف زد؛ حتی این بازیکن را کله پوک خواند.
عالی‌ترین مقام رئال که حتی در روزهای واپسین جام‌جهانی در پی جذب و استخدام هافبک متولد اشتوتگارت و فرزند پدری تونسی و مادری آلمانی است، رفتاری بحث‌انگیز داشت. وی پس از پیکارهای آفریقای‌جنوبی از اشتوتگارت جدا شد و به تیم متمول شهر مادرید ملحق شد.