اتفاق خوبی است که در پلی اف لیگ قهرمانان بازی نمی کنیم
افکار نیوز گروه ورزشی:

سید مهدی سید صالحی درباره شرایط فعلی تراکتور سازی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود و تا اینجای کار هم که از بالا نشینان جدول هستیم. اما اصلا به این بالا بودن در جدول اکتفا نمی کنیم و دنبال این هستیم که اولین قهرمانی را برای مردم تبریز در لیگ برتر امسال بیاوریم.
وی که سال قبل با سپاهان قهرمان لیگ برتر شده بود شرایط سپاهان و تراکتورسازی را اینگونه مقایسه کرد: من نزدیک به هشت سال در اصفهان زندگی کردم و خاطرات خوبی از آنجا دارم، اما در تبریز هم پتانسیل بالایی وجود دارد و مردم بسیار خوب و خون گرمی در آذربایجان زندگی می کنند که کار کردن برای اینها افتخار بزرگی است. امیدوارم آخر فصل بتوانم جواب محبت های مردم تبریز را بدهیم.
مهاجم تراکتور سازی درباره علت اینکه تا اینجای کار بهترین خط حمله لیگ در اختیار این تیم است توضیح داد: گل زدن امری نیست که بتوانیم به کار مهاجمان برگردانیم، وقتی تیم خوب گل می زند تمام بازیکنان در آن سهم دارند. ما هم زحمات بقیه بازیکنان را به ثمر می رسانیم.
سید صالحی در واکنش به احتمال حضور مستقیم تراکتور سازی در آسیا گفت: اتفاق خوبی است که در پلی اف بازی نمی کنیم و انگیزه بالایی به تیم می دهد، مستقیم بازی کردن و رفتن به مرحله گروهی خیلی بهتر است اما سختی های خودش را دارد. برای نتیجه گرفتن در آسیا باید از همان بازی اول دقیق باشیم چون تیمها اینقدر خوب هستند که از کوچکترین غفلت استفاده می کنند.
سید صالحی در پایان درباره بازی چهارشنبه مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: آلومینیوم تیم خوبی است، بازیکنان جوانی و اکبر میثاقیان را روی نیمکت دارد که مربی بزرگ و باتجربه ای است. امیدوارم فردا بتوانیم روز خوبی در تبریز داشته باشیم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.