مایلی کهن: به برخی جریان‌ها در فوتبال مشکوکم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، محمد مایلی کهن در خصوص اضافه شدن یک دستیار با تجربه به کادر فنی تیم ملی و همچنین دیدار تیم های فوتبال گهر دورود و مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از اینکه من هدایت تیم گهر را برعهده بگیرم زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده بود اما از زمان حضور من در این تیم بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کرده اند، تمرینات تیم منظم تر شده و به یکسری از کارها نظم داده ایم.

وی درهمین خصوص افزود: تا این لحظه بازیکنان تیم به طور میانگین ۲۰ درصد از قرارداد های خود را دریافت کرده اند اما برگزار نشدن بازی های خانگی ما درون استان لرستان یکسری مشکلات را برای ما بوجود آورده است.

سرمربی تیم فوتبال گهر خاطرنشان کرد: البته قرار بود طبق هماهنگی هایی که از قبل صورت گرفته، بازی هفته شانزدهم ما مقابل تیم مس را در خانه خود انجام دهیم اما نمی دانم که چرا این موضوع تحقق پیدا نکرده است، بنابراین طبیعی است که این موضوع به نیم فصل دوم موکول می شود.

وی افزود: کمبود بازیکن و بازیکن نخبه در تیم نیز جزو مشکلات اصلی دیگری است که ما داریم ضمن اینکه ما طی ۱۱ روز گذشته ۳ بازی سنگین را انجام دادیم که این موضوع به تیمی که کمبود بازیکن دارد فشار زیادی وارد می کند.

مایلی کهن در خصوص تیم مس کرمان خاطرنشان کرد: مس در این فصل از رقابت های لیگ برتر نشان داده که تیم خوبی بوده و از پتانسیل بالایی برخوردار است که از کادر فنی با تجربه و سالمی در فوتبال ایران برخوردار است. نتایج این تیم نشان می دهد که این تیم روند رو به رشدی را طی می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نتایج گذشته تیم ما فقط به دنبال شکست تیم مس و کسب سه امتیاز هستیم و حتی تساوی نیز برای ما فایده زیادی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال گهر در پاسخ به این پرسش که علیرضا نیکبخت واحدی از چه زمانی برای تیم گهر به میدان خواهد رفت، گفت: خود من از مسئولان باشگاه خواستم تا پیگیر حل مشکلات نیکبخت باشند و مشکلات این بازیکن ۹۹ درصد حل شده و فکر می کنم حداکثر در نیم فصل بتواند به ما اضافه شود. چیزی که مسلم است او در دو بازی آینده ما تا نیم فصل نمی تواند تیم را همراهی کند.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم پیش از بازی با مس کرمان نیز گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم اما آرمان قاسمی که از مدافعان اصلی تیم ما است به ناحق در بازی با سپاهان اخراج شده تا نتواند در بازی با مس ما را همراهی کند.

مایلی کهن در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی آیا اضافه شدن یک دستیار با تجربه ایرانی به کادر فنی تیم ملی می تواند تاثیر گذار باشد، اظهار داشت: آقایان به جای آنکه در همان ابتدا قراردادهای خوب و محکمی را با سرمربی و کادر فنی تیم ملی ببندند به دنبال عکس گرفتن با آنها هستند که نتیجه این موضوع را امروز به خوبی می بینیم.

وی درهمین خصوص افزود: مگر در حال حاضر تیم ملی سرپرست و یا مدیر رسانه ای دارد؟ باید در شرایط فعلی تنش ایجاد نکنیم و اجازه دهیم کادر فعلی تیم ملی کار خود را انجام دهند تا نتیجه کار آنها مشخص شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر در فوتبال ایران به برخی مسائل و جریان ها مشکوک هستم، تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی فوتبال ایران این است که آقایان به موقع نمی توانند " نه " بگویند. اگر به موقع " نه " گفته شود ما در خیلی مسائل می توانیم موفق باشیم.

وی در همین خصوص افزود: نه تنها فدراسیون فوتبال در این خصوص مشکل دارد بلکه باشگاه های ما نیز در این زمینه مشکل دارند. آیا تاکنون دیده اید باشگاه های ما در یک دادگاه بین المللی پیروز شوند؟ دلیل این موضوع این است که نوع قراردادهایی که توسط باشگاه ها بسته می شود بیشتر به سود طرف مقابل است.

دیدار تیم های فوتبال گهر دورود و مس کرمان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.