به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت و شرایط خوبی داریم. بعد از برتری برابر تیم گهر دورود لرستان تا جایی که امکان داشت شرایط جسمانی و طراوت روحی خود را سر و سامان بخشیدیم.

وی با بیان این‌که تیم‌های میانه جدول هنگامی که به اصفهان می‌آیند دست به بازی دفاعی می‌زنند، افزود: این شرایط وضعیت را سخت‌تر می‌کند و تلاش می‌کنیم هرچقدر امکان داشته باشد بازی را در دقایق ابتدایی در دست گرفته و به برتری دست یابیم.

کرانچار تصریح کرد: با آنالیز بازی داماش گیلان برابر تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران متوجه شدیم این تیم در بخش حمله خود بسیار خطرناک است و اگر تیم سپاهان در خط دفاعی اشتباهی داشته باشد مطمئنا دچار مشکل می‌شود، پس با آمادگی کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به خبرنگار ایسنا که پرسید در بازی‌های گذشته سپاهان تا دقیقه ۹۰ حالت هجومی خود را حفظ می‌کرد، آیا در بازی فردا نیز چنین خواهد بود، اظهار کرد: قصد داریم تا دقیقه ۹۰ حالت هجومی خود را حفظ کنیم. سال گذشته نیز با همین شرایط پیروز شدیم و به قهرمانی دست یافتیم. در بازی سال جاری با نفت تهران نیز تیم تهرانی ۲ بر صفر جلو افتاد اما با حفظ حالت تهاجمی خود توانستیم به بازی برگشته و نتیجه را جبران کنیم. هم‌چنین در مسابقه با گهر دورود لرستان این تیم دورودی بود که یک بر صفر جلو افتاد اما توانستیم بازی را یک بر یک کرده و سپس به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: علاقه ندارم در دقایق پایانی به برتری برسیم؛ زیرا حفظ نتایجی که به دقایق آخر موکول می‌شود سخت می‌شود و در بازی فردا نیز می‌خواهیم در دقایق نخست و در نیمه‌ی اول نتیجه را به دست آوریم.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تیم گیلانی در شرایط آب و هوایی بارانی به خوبی بازی می‌کند، چنان‌چه در بازی فردا بارندگی باشد چه تدبیری خواهید اندیشید، گفت: در یکی دو روز گذشته هوای اصفهان بارانی بود و تمرینات تیم سپاهان زیر باران انجام گرفت و بازیکنان ما حرفه‌ای بوده و به بازی در این شرایط عادت کرده‌اند. هم‌چنین در بازی فردا چنان‌چه باران ببارد از کفش‌های مناسب استوک‌دار استفاده خواهند کرد. علاوه بر این‌که در نهایت شرایط بازی برای هر دو تیم یکسان است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیرامون تعدد فرصت‌های گلزنی این تیم و عدم به ثمر رساندن گل، اظهار کرد: در این فصل ۲۰ درصد از موقعیت‌ها را به گل تبدیل کردیم اما با این حال یکی از بهترین خط حمله‌های تیم‌های لیگ برتر را در اختیار داریم. در بازی فردا مقابل داماش گیلان سعی می‌کنیم از نقطه ضعف‌های تیم حریف نهایت استفاده را برده و چنان‌چه بازیکنان با تمرکز بالایی به زمین بروند از شانس بیشتری برای گشودن دروازه تیم داماش برخوردار خواهند بود.

وی پیرامون غایبین بازی فردا گفت: هادی تامینی و میلاد زنیدپور را به دلیل برآورده نکردن درخواست‌ها در بازی قبل به کار نمی‌گیریم. هم‌چنین احمد جمشیدیان به دلیل انجام عمل جراحی هنوز احساس درد می‌کند و او را نیز در خدمت نخواهیم داشت.

کرانچار خاطرنشان کرد: نیاز به دروازه‌بان جدیدی نداریم. هردو دروازه‌بان حال حاضر باید تمرینات خود را افزایش دهند تا بتوانند به عنوان دروازه‌ بان نخست سپاهان مطرح شوند و درخصوص مذاکره با دروازه‌بان تیم ملی عراق چیزی نشنیده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درخصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: لیستی را به باشگاه ارایه کرده‌ام که افرادی که به آنها نیاز نخواهیم داشت در آن مشخص شده است. هم‌چنین در این لیست، بازیکنانی که قصد داریم آنها را جذب کنیم تعیین شده است و چنان‌چه این بازیکنان به تیم اضافه شوند قدرت سپاهان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بعد از بازی با استقلال تهران، هواداران از نحوه‌ی بازی سپاهان ابراز رضایت کرده‌اند و می‌خواهیم هوادارانی که با حالت مشکوکانه به تیم می‌نگرند را متقاعد کنیم که سپاهان باز هم می‌تواند خوب بازی کرده و قهرمان شود.

کرانچار افزود: راهی طولانی تا پایان فصل داریم. اختلاف ۴ امتیازی با استقلال صدرنشین را می‌توانیم جبران کنیم و قسمتی از این جبران امتیاز در گرو جذب بازیکنان جدید در نیم‌فصل خواهد بود.

سرمربی کروات زردپوشان اصفهان درخصوص بازیکنان جوان‌تر تیم گفت: از به‌کارگیری این بازیکنان رضایت دارم و در بازی‌های آینده از بازیکنان جوان‌تر که حاصل آموزشگاه سپاهان هستند استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امسال سپاهان در سلسله بازیهای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به میدان خواهد رفت، گفت: در بازیهای امسال و بهخصوص در لیگ قهرمانان آسیا باید بهتر عمل کنیم و نتایج بهتری را برای تیم رقم بزنیم.