چک سفید‌ پاری‌سن‌ژرمن برای مورینیو

به گزارش افکارنیوز، فارس و به نقل از مارکا، مورینیو در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود فاش کرد که در پایان فصل با مسئولان باشگاه جلسه‌ای تشکیل دارد تا به ارزیابی تمایل دو طرف برای ادامه همکاری با یکدیگر بپردازند. اتفاقات اخیر شایعاتی را در خصوص آینده سرمربی پرتغالی به وجود آورده است.

علاوه بر مادرید، در پاریس نیز اتفاقات برنابئو به شدت زیر نظر است. پاری‌سن‌ژرمن اولین باشگاهی بود که موضوع جذب مورینیو را مطرح کرد و با یک چک سفید امضا به او پیشنهاد داده است.

ناصر الخلیفی مسئولیت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را در دست دارد. او دست راست شیخ قطری است که باشگاه را خریده و اختیارات کاملی برای امضای هرنوع قراردادی دارد. مرد قطری علاوه بر چک سفیدامضا به خوبی می‌داند که سرمربی پرتغالی همیشه وقتی به باشگاهی ملحق می‌شود توقعات دیگری هم دارد و آنها تلاش می‌کنند تا شرایط را برای حضور وی مهیا کنند.

آنها پیشنهاد هدایت تمام باشگاه فوتبال و مسائل مالی را به او داده‌اند تا بتواند با هر بازیکنی که می‌خواهد قرارداد ببندد و عذر هر بازیکنی را که مناسب نمی‌داند، بخواهد.

ناصر الخلیفی در مصاحبه‌ای با مارکا با وجود تمجید از آقای خاص اعلام کرد که نیمی از راه باقی مانده و هنوز آنچلوتی روی نیمکت این تیم حضور دارد.

وی در این باره گفت: مورینیو بسیار باهوش است و کار بزرگی در مادرید انجام میدهد. از کار آنچلوتی راضی هستیم و به تغییر مربی فکر نمیکنیم.