اظهارات جالب رقبای آسیایی علی کریمی

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، دو بازیکن رقیب با علی کریمی رقابت با او بر سر عنوان بهترین بازیکن آسیا را یک افتخار می دانند.

وقتی این دو بازیکن با این سئوال خبرآنلاین از آنها روبرو شدند که: «رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن آسیا، با علی کریمی که یک بار این جایزه را برده، چقدر به ارزش این جایزه می افزاید» لب به ستایش از کریمی گشودند. ژان ژی چینی که سابقه بازی در اروپا را دارد و الان در تیم گانگژو کشورش بازی می کند می گوید: «این یک افتخار است که ما با علی کریمی رقابت می کنیم. علی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ آسیاست. به هر حال فردا شب شب بزرگی است و بودن در کنار علی کریمی، به این هیجان اضافه می کند. او یکبار این جایزه را برده و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال آسیاست.»

بعد از او نوبت رسید به هوان لی کره ای که تیمش قهرمان آسیا شده و هیجان بازی در جام باشگاه های جهان را دارد . او که شانسش شاید کمی بالاتر از بقیه است گفت: راستش علی کریمی اسمی بزرگ در فوتبال آسیاست. او و فوتبالش را از نوجوانی پیگیری می کردم. علی در کره محبوبیت زیادی دارد . او الگوی بچگی هایم بوده . نشستن در کنارش هم برایم هیجان انگیز است. البته فردا فارغ از اینکه چه نتیجه ای رقم می خورد ، برای همه ما شب بزرگی است. باید به هر ۳ ما برای رسیدن به این مرحله تبریک گفت.