از پیشنهاد استقلال بی خبرم!

به گزارش افکار نیوزبه نقل از گل، ضعف خط حمله استقلال باعثشده کادر فنی این تیم را در اولویت قرار دهد. امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال برای تقویت خط حمله برای هم به دنبال مهاجم خارجی است هم در بین مهاجمان وطنی هم چند گزینه را مدنظر دارد که یکی از آنها سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تراکتورسازی است.
از دست ندهید
سید صالحی که سابقه بازی در استقلال را هم دارد در واکنش به این موضوع می گوید: در فوتبال ایران از این شایعه‌ها زیاد است. در نقل و انتقالات نیم فصل مشخص می‌شود چه تیم هایی چه بازیکنانی را می خواهد. سید صالحی هر گونه تماس از سوی استقلالی ها را تکذیب می کند و می گوید: کسی از طرف باشگاه استقلال با من که صحبتی نکرده است و به لحاظ حرفه‌ای هم درست نیست مذاکره کنیم. شاید استقلالی ها با مسئولان باشگاه صحبت کرده باشند اما من در جریان نیستم.
سید صالحی در پاسخ به این سوال که تمایل داری دوباره به استقلال برگردی؟ می گوید: من بازیکن تراکتورسازی هستم و تصمیم گیرنده نیستم. من خاطرات خوبی از استقلال دارم اما تراکتورسازی را هم دوست دارم!

تراکتورسازی چند هفته ای است که خوب نتیجه نمی گیرد سید صالحی در این باره می گوید: ما پس از پیروزی پرگل مقابل سپاهان دچار بدشانسی شده ایم و توپ های مان گل نمی شود! مقابل آلومینیوم هرمزگان آنقدر موقعیت گل داشتیم که اگر گل می شد شاید پرگل ترین بازی هفته رقم می خورد. آنها خیلی دفاعی کار کردند و حق مان مساوی نبود.