به انتخاب نشدن کریمی از سوی AFC مشکوکم!

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاح دانشگاه جامع علمی کاربردی پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در یک فصل فوتبال با احتساب رقابت‌های جام حذفی، ۳ مرتبه با تیم استقلال بازی داریم که من برای این سه بازی، ۱۵ روز با فتح الله‌زاده کری می‌خوانم و در بقیه روزهای سال با وی کاری ندارم.

وی در مورد انتخاب نشدن علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ آسیا خاطرنشان کرد: علی کریمی یکی از مفاخر باشگاه پرسپولیس است که می‌توانست به عنوان برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود. البته من به مسائل پشت پرده‌ای که در AFC برای انتخاب نشدن کریمی وجود داشت، مشکوکم. از نظر من، کریمی برترین بازیکن سال آسیا است.

در مورد خبر اعطای جایزه حسین هدایتی به علی کریمی برای این انتخاب افزود: خودمان به وی هدیه می‌دهیم و از دوستان نیز انتظار داریم برای هدیه دادن به کریمی عجله نکنند. ما قصد داریم طی مراسمی با حضور مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و کریم باقری از علی کریمی تجلیل کنیم زیرا همانطور که گفتم، من او را مرد سال فوتبال آسیا می‌دانم. هدایتی نیز اگر می‌خواهد هدیه بدهد، اشکالی ندارد و آن را به ما بدهد.

وی در حاشیه مراسم افتتاح دانشگاه جامع علمی کاربردی پرسپولیس خبر از افتتاح مدرسه فوتبال رئال مادرید در تهران داد و اظهار داشت: کارهای مقدماتی تاسیس مدرسه فوتبال رئال مادرید انجام شده و به زودی این موضوع نهایی می‌شود.

رویانیان همچنین از سفر خود به ایتالیا خبر داد و گفت: قرار است در این سفر دیدار تیم‌های میلان و زنیت سن پترزبورگ را با حضور در ورزشگاه ببینم و دیداری نیز با مسئولان باشگاه میلان و حتی برلوسکونی داشته باشم. آنها برای ما ۱۷ برنامه گذاشته‌اند که مهم‌ترین آنها دیدار با مدیرعامل، اعضای هیات رئیسه و مسئول آکادمی باشگاه میلان است. حتی قرار است یک کنفرانس خبری نیز در میلان داشته باشیم.

وی در خصوص برگزاری بازی خداحافظی برای مهدوی‌کیا نیز خاطر تصریح کرد: قصد داریم یک بازی بزرگ خداحافظی را برای کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان تدارک ببینیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد باشگاه سلتیک برای جذب کریم انصاریفرد هم گفت: به غیر از انصاری فرد ۳ بازیکن دیگر ما از تیمهای اروپایی پیشنهاد دارند اما فعلا در این خصوص تصمیمی نگرفتهایم.