جدایی زاید قطعی نیست

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهادهای کریم انصاری فرد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس امسال بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد که می‌توانند به اروپا بروند. در حال حاضر چهار بازیکن ما پیشنهاد خارجی دارند که این پیشنهادها از کشورهای انگلیس، آلمان، روسیه و امارات است.

وی افزود: علاوه بر انصاری فرد، پولادی و آقازمانی هم از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارند. یک تیم عربی، آقا زمانی را می‌خواهد، ضمن این که به امید خدا در ماه اسفند چند بازیکن جوان پرسپولیس عازم برزیل می‌شوند تا شش ماه تمرین‌های ویژه‌ای انجام دهند. ما برای تجارت فوتبال گام‌های بزرگی برداشتیم که نتایج آنها در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.

رویانیان با اشاره به این که تا پایان آذر دو، سه اتفاق خوب برای پرسپولیس می‌افتد، گفت: خدا را شکر آنقدر کارهای خوبی انجام شده که برای اعلام آنها به هواداران عجله نمی‌کنیم و یکی‌، یکی این خبرهای خوب را به مردم می‌دهیم. سفر ایتالیا را هم در پیش داریم و ان‌شاءالله کارهای خوبی در این سفر برای پرسپولیس انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: پیشنهادهایی که برای بازیکنان ما آمده لطف خدا بوده است. در ابتدای فصل خیلی از پرسپولیس انتقاد کردند و گفتند پول‌های هنگفتی خرج بازیکنان می‌کنند، اما همین الان پیشنهادهای بسیار خوبی داریم که می‌توانند از نظر مالی کمک بزرگ به باشگاه کنند. برای مثال باشگاه سلتیک علاوه بر مبلغ قابل توجهی که به صورت ماهانه به انصاری‌فرد می‌داد ۱۰۰ هزار دلار هم به باشگاه پرداخت می‌کرد. همان طور که قول داده بودم اسم پرسپولیس در جهان پیچیده و خبر قرارداد ما با آکادمی ترافیک برزیل هم در رسانه‌های دنیا بازتاب زیادی داشته است.

همچنین محمد رویانیان در حاشیه افتتاح آکادمی علمی پرسپولیس درباره کری‌خوانی‌هایش با علی فتح‌الله‌زاده به خبرنگاران گفت: ما امسال یک بازی با استقلال انجام دادیم و یک بازی دیگر هم در پیش داریم. احتمالا در جام حذفی هم به هم می‌خوریم. در مجموع سه بازی داریم و قبل از هر کدام از آن‌ها هر دو روز یک بار با هم کری می‌خوانیم و در میان این روزها یک روز وقفه می‌افتد بنابراین برای هر بازی ۵ روز کری می‌خوانیم که در مجموع می‌شود ۱۵ روز کری خواندن در طول یک فصل که البته کری‌خوانی‌هایمان هم زوج و فرد است.

وی درباره لقب شوالیه فتح‌الله‌زاده گفت: ماشاءالله هر چیزی که ما داشتیم فتح‌الله‌زاده گرفته، او طرح زوج و فرد را هم از ما گرفته است. همان طور که می‌دانید باشگاه استقلال را هم یک نظامی تاسیس کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این جمله به قلعه‌نویی کنایه زده است گفت: خیر منظور من قلعه‌نویی نیست، ضمن اینکه قلعه‌نویی هم روی صحبتش با من نبود. او رفیق من است و تلفنی هم با او صحبت کردم. بی‌تعارف باید بگویم که مخلص فتح‌الله‌زاده هستم و او در ایران یکی است و بهترین لقب برای او حاجی است و همه هم دوستش دارند.

رویانیان درباره علی کریمی و دست پیدا نکردن او به جایزه مرد سال آسیا گفت: برای ما افتخار است که کریمی در بین سه نفر آسیا قرار گرفته است. البته پشت پرده‌ها کمی مشکوک به نظر می‌رسد چون همین طوری هم اول شدن او راحت بود! ما هم از طرف باشگاه قطعا به او جایزه‌ای را اهدا خواهیم کرد.

او همچنین درباره هدیه هدایتی به کریمی گفت: بعضی از دوستان عجله نکنند. خودمان می‌خواهیم از پرسپولیسی‌ها تقدیر کنیم. خیلی وقت است که دوست دارم مراسم تجلیل خوبی از کریمی و مهدوی کیا، هاشمیان و باقری به عمل بیاوریم. اگر می‌خواهند کادو بدهند به خودمان بدهند.

او همچنین درباره احتمال برگزاری دیدار خداحافظی برای مهدوی کیا مقابل هامبورگ گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم و دوست داریم از چهار بازیکنی که گفتیم در یک بازی تقدیر کنیم و امیدواریم این بازی دوستانه با یک تیم بزرگ باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازگشت ایمون زاید به ایران گفت: یک سری مشکلات برای زاید پیش آمده بود که قراردادش را فسخ کرد. من امروز با او جلسه‌ای ندارم و باید با مسئولان با شگاه صحبت کنم ولی هنوز جدایی او قطعی نیست.