فلاویو لوپز: طبق نقطه ضعف پرسپولیس عمل می کنیم

به گزارش افکارنیوزبه نقل ازگل، یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، جایی که پرسپولیس پذیرای تراکتورسازی تبریز خواهد بود. فلاویو لوپز مهاجم پرتغالی تراکتورسازی تبریز که با ۵ گل زده بهترین گلزن این تیم هم به حساب می‌آید، امید اول گلزنی تراکتوری‌ها در بازی با سرخپوشان است. البته لوپز سه هفته‌ای می‌شود که گلزنی نکرده و امیدوار است در بازی با پرسپولیس دروازه این تیم پرطرفدار را باز کند. فلاویو حتی قول می‌دهد که در صورت گلزنی هواداران تراکتور را با یک شادی زیبا سورپرایز کند. ادامه صحبت‌های این مهاجم پرتغالی را بخوانید.

تراکتور سه هفته‌ای است که خودش را ضعیف و دور از انتظار نشان داده است. آیا می‌توان به پیروزی این تیم برابر پرسپولیس امیدوار بود؟

حساب هر بازی از بازی دیگر جداست. دلیل نمی‌شود چون در چند بازی گذشته نتایج لازم را کسب نکرده‌ایم برابر پرسپولیس هم نتوانیم به موفقیت برسیم. اتفاقا قصد داریم در دیدار با پرسپولیس نتایج سه بازی گذشته‌مان را تلافی کنیم.

چه شد که مقابل آلومینیوم بی‌ستاره آن هم در یک بازی خانگی به یک امتیاز رضایت دادید؟

از بازی تدافعی و بسته آلومینیوم زیاد شنیده بودیم اما فکرش را نمی‌کردیم که آن‌ها یازده نفره فقط دفاع کنند. برای شکست این تیم به میدان رفته بودیم ولی شرایط طوری رقم خورد که حتی تساوی هم برایمان به اندازه پیروزی ارزشمند شد. باید اعتراف کنم که مقابل این تیم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایم را پشت سر گذاشتم. آلومینیوم آمده بود که با کسب یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کند که به هدفش هم دست پیدا کرد. با اینکه توپ و میدان در اختیار ما بود اما جریان بازی به گونه‌ای رقم خورد که تنها موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم.

این هفته بهترین فرصت بود تا خودتان را به صدر نزدیک کنید.

درست است. در روزی که که استقلال بازنده شد ما هم بدشانسی آوردیم اما دیگر نباید به این مسائل فکر کنیم. ۱۸ هفته دیگر در پیش داریم و باید حواسمان را معطوف مسابقات آتی بکنیم تا بتوانیم در صورت لغزش استقلال و سپاهان اختلاف‌مان را با آن‌ها به حداقل برسانیم. این پتانسیل را داریم که برای قهرمانی بجنگیم و همین‌طور هم خواهد شد.

به نظرت تراکتور این توانایی را دارد که همزمان در سه جبهه بجنگد؟ به هر حال این تیم این فصل باید به مصاف حریفان آسیایی‌اش هم برود.

همه می‌گفتند که تراکتور این فصل دچار افت می‌شود و نمی‌تواند برای مدعی شدن بجنگد اما دیدید که چطور در جمع بالانشینان قرار گرفتیم. قطعا توانایی مدعی شدن را داشتیم که توانستیم در جمع بالانشینان حضور پیدا کنیم. مطمئن باشید همان‌طور که در لیگ همه را شگفت‌زده کردیم در آسیا هم متعجب‌تان می‌کنیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران می‌شویم. برای شروع این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم و به دنبال این هستم تا با گلزنی‌هایم در جمع بهترین گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرم.

مدتی است که دچار افت شده‌ای. در برهه‌ای خوب گل می‌زدی اما چند هفته‌ای است که خبری از آن لوپز گلزن نیست. چرا؟

به هر حال چنین شرایطی برای هر بازیکنی پیش می‌آید اما باور کنید من در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنم تا به گل برسم اما در برخی بازی‌ها شرایط آن‌طور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. به طور مثال در همین بازی با آلومینیوم چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفتم اما موفق نشدم. سعی می‌کنم تا با باز کردن دروازه پرسپولیس روزهای بدم را جبران کنم. نقطه ضعف این تیم را خیلی خوب می‌دانیم و از‌‌ همان ضعف آن‌ها به گل هم می‌رسیم.

آیا برای شادی پس از گل برنامه‌ای هم در نظر داری؟

در صورتی که گل بزنم یک شادی زیبا انجام می‌دهم و هواداران را سورپرایز می‌کنم. می‌خواهم سکو‌ها را به وجد بیاورم!

پیش‌بینی‌ات از بازی چیست؟

بازی بیشتر از اینکه برای ما سخت باشد برای پرسپولیسی‌ها سخت خواهد شد. به هر حال وضعیت ما خیلی بهتر از آنهاست. این تیم حتی در حضور تماشاگرانش هم نمی‌تواند برایمان مشکل‌ساز شود. با توپ پر به مصاف پرسپولیس می‌رویم تا با دست پر به تبریز بازگردیم. قطعا نبود بازیکنانی مثل کریم انصاری‌فرد، محسن بنگر و هادی نوروزی به نفع ما خواهد شد. باید از نبود چنین مهره‌هایی ‌‌نهایت استفاده را ببریم.