پنجاه شایعه نقل و انتقالات زمستانی(۴)

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
از دست ندهید

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:

۷ - میشائیل ورم(Michael Vorm) – سوانسی

به نظر می رسد دروازه بان سوانسی و تیم ملی هلند نیز در نقل و انتقالات ژانویه تیم کنونی اش را ترک خواهد کرد. بنا به گزارش دیلی میل، سران سوانسی هنوز موفق نشده اند که با این بازیکن برای حضور در فصل های بعد به توافق برسند و همین امر ممکن است کار سایر تیم ها را برای خرید این بازیکن ۲۸ ساله را راحت تر کند. از دو تیم رئال مادرید و آرسنال به عنوان بزرگترین تیم ها برای خرید این دروازه بان نام برده می شود



۸ - دمبا با – نیوکاسل

عملکرد درخشان دمبا با در نیوکاسل باعث شده که این بازیکن از تیم های مختلف پیشنهاد داشته باشد. با توجه به بندهایی که در قرار داد این بازیکن بوده ، سایر تیم ها می توانند با مبلغ ناچیز ۷ میلیون پوند این بازیکن را به خدمت بگیرند. از لیورپول به عنوان جدی ترین گزینه نام برده می شود و با توجه به خروج اندی کارول از این تیم و مصدومیتی که گریبانگیر فابیو برونی شده است احتمال اینکه در نیم فصل دوم این بازیکن را در لیورپول ببینیم، بالاست.