سمیعی‌نژاد: مبلغی به دولت پیشنهاد ندادیم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، محمدمسعود سمیعی‌نژاد درباره موافقت رییس جمهور با فروش ورزشگاه نقش جهان اصفهان به باشگاه سپاهان اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های اجتماعی مجموعه فولاد مبارکه اصفهان که معتقد است توسعه اجتماعی باید همراه با توسعه صنعتی در این مجموعه صورت بگیرد و نیز با توجه به اینکه باشگاه سپاهان جزو بزرگترین باشگاه‌های کشور است و طرفداران زیادی هم در اصفهان دارد، تصمیم گرفتیم مشارکت جدی در ساخت و تجهیز ورزشگاه نقش جهان داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا با توجه به مشکلاتی که در گذشته بر سر راه ساخت و ساز این ورزشگاه بوده و نیاز جدی که به بهره‌برداری از ورزشگاه حس می‌شود، پیشنهادی را به هیات دولت ارایه کردیم تا مالکیت ورزشگاه نقش جهان به مجموعه فولاد مبارکه سپرده شود. الان هم باید صبر کنیم و منتظر تصمیم هیات دولت در این باره باشیم.

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به این سوال آیا قیمتی برای خرید پیشنهاد شده، به ایسنا گفت: خیر، ما واقعا قیمتی را پیشنهاد ندادیم. احتمالا منظور رییس جمهور این بوده که امیدوار است قیمت گرانی پیشنهاد دهیم و مثلا اصفهانی‌بازی درنیاوریم!

سمیعی‌نژاد در پاسخ به این سوال که اگر مالکیت ورزشگاه نقش جهان را برعهده بگیرید، طی یکسال آینده آن را آماده می‌کنید؟ تصریح کرد: زمان دقیقی برای ساخت و تکمیل نهایی این ورزشگاه نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما به هر ترتیب اگر استادیوم کاملا دست ما باشد نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا در سال آینده بتوانیم شاهد استفاده ورزشکارانمان از این مجموعه باشیم.

وی در واکنش به اینکه آیا این ورزشگاه مشتری دیگری هم غیر از شما دارد؟ گفت: خیر، مشتری دیگری ندارد و همانطور که گفتم هنوز هم هیات دولت تصمیم نهایی را نگرفته و ما همچنان منتظر هستیم.